Mr.Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Den har aboslutt ikke bra innhold, ikke iforhold til prisen ihvertfall. 5654796[/snapback] Hva veit du om innholdet?kan jo ha bytta ut dela. Endret 7. november 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Den har aboslutt ikke bra innhold, ikke iforhold til prisen ihvertfall. 5654796[/snapback] Hva veit du om innholdet?Har jo byttte en del ting da! 5658120[/snapback] Når man nevner dell, så tenker man at den ikke har så utrolig bra hardware, de fleste har bare fordommer. Siden det er mange med bra spec(de nyere). Og sannsyligvis så er du en "gamer" person, så da er det nok ikke så uvanlig at en person tenker: Gaming + dell = Men han kunne heller ikke vite at du har byttet ut deler. Og det kabinettet som er på bildet er ikke av den nyere type dell maskiner, så da har den altså ikke så veldig high-end utstyr orginalt. Mr_Razer: Det betyr ikke at han nødvendigvis har ment inni kabinettet, selv om han kritiserer at han har plassert dem utpå. Kunne vært andre steder også. Men mest sannsynlig så mente han nok innsiden, ja. Mvh Scotty Endret 24. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Pcèn min ja! Ette så frekk med den nå Driter i åssen den ser ut je bare den har bra innhold å det har den jo. 5650309[/snapback] Er ikke kabinettet som bekymrer meg her, se bare på bakgrunnen hans da :!: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 HaHaHa så mye snakk on de katodene.. han må jo få ha de der hvis han vil! om det er pent er en smak sak... Dell forbindes ofte ikke med eksrem ytelste... men de va først ute med 4 grafikkkort i sli hvis jeg ikke tar feil..... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 HaHaHa så mye snakk on de katodene.. han må jo få ha de der hvis han vil! om det er pent er en smak sak... Dell forbindes ofte ikke med eksrem ytelste... men de va først ute med 4 grafikkkort i sli hvis jeg ikke tar feil..... 5659589[/snapback] aka quad, ja. klikk her Men dette er da de dyreste dell desktoppene de har. Spiller egentlig ingen rolle for meg hvem som kom først ut med det, det er dem som er billigst og best jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Sitter her på TCP nå. Her er noen bilder (legger inn flere senere): Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mr_Kragtorp: Det der var stygt Går vel som regel å ha lysene inn i pcen, men du har satt dem på yttersiden av kabinettet 5657998[/snapback] Skal han ha katodene inni kabinettet, på et kabinett uten plexi eller et eneste luftehull, mye vits med katoder da vettu.. 5658091[/snapback] Ikke det som var cluet da Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Herregud! hvis det er så mye snakk om pcèn min så er dere jo helt duster Hvis je vil ha dem uta på så har je dt! driter i hva dere syns! sånn er den saken Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Bilder fra VinterLAN 2006. 7.-9. mars Tysfjord, Nordland Sorry, store bilder Flere bilder på draglan.net Endret 16. mars 2006 av Jtand Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jtand: Fint, fint. Jeg ser frem til bilder fra Tg Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hva tenker den personen på? 5649364[/snapback] Oppmerksomhet.=) 5649850[/snapback] si det te krag hehe Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 CoreLAN 2006 - Red Edition (17. - 19. Mars) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 dette er meg og noen venner fra ZarGate06 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) oversikts bilde over zargate - winter party 06 utrolig artig der! Endret 8. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kommer vel noen bilder etter jeg har vært på VikingLAN neste helg ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Her kommer en bildeserie fra Complexity@Lan 06 Pc'en til Thomas (Covenent) Pc'en til Tom (Rockna) Pc'en til Eirik (E|r|k) Pc'en til muttern (Tomas, Tomate bruker nå) Her bruker han den Pc'en til Hans Petter (Pe3) :!: Pc'en min (Complexity) Mitt bord (Complexity) Pc'en til Runar (FastHammer) :!: Pc'en til Thomas (Covenent) (feet lysstyring) The Crib Kjøkkenbordet Lite bord eirik sitter på (kom sist) Pe3 med dellen :!: Complexity spiller x-box :!: Deilige 360 saken Thomas (Covenet) spiller x-box Subkassen min (complexity) Nokk av bilder det da Fikk telefon i gårnatt fra naboen om at vi bråket for mye Blir litt gaulegal når man spiller cs og er overtrett Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg hadde et veldig lite LAN hos meg i helgen! Jeg og Whitechief som spiller; BF2, CS offline, RO 41-45, og Rise of Nations! Var svært vellykket! WhiteChief er klar for RO Dette er da meg, litt sliten, og klar for BF2 ( Og Jessica Alba..) Det begynner å bli sent, men vi takker aldri nei til en runde på Battlefeild.no Meget fornøyd med LANET hos meg dette døgnet (30.6-01.7 2006) MVH Martin-sama Endret 1. juli 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Bilder fra siste Zargate.org (Lan på 350++ nerder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå