H4ngm4N Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I want more gay-lan pictures! Har vært naked på endel lan jeg også.. eller bare i boksern.. men har alltid tepper rundt meg 5629478[/snapback] Feiging. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Alfen92: Skal du på TCP i år også? skal der nå (på fredag.) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 I want more gay-lan pictures! Har vært naked på endel lan jeg også.. eller bare i boksern.. men har alltid tepper rundt meg 5629478[/snapback] Jesus, hva skjer når en av dere fyrer opp litt vilsomme filmer da? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) og ett til her : 4423107[/snapback] Han som går der i rød t-sjorte, han heter vel ikke tilfeligvis Sverre ? (Fra side 2) Endret 22. februar 2006 av RockFord_ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her er noen bilder fra lan.. Ikke noe bra bilder, er tatt med mobilkamera.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 I want more gay-lan pictures! Har vært naked på endel lan jeg også.. eller bare i boksern.. men har alltid tepper rundt meg 5629478[/snapback] Jesus, hva skjer når en av dere fyrer opp litt vilsomme filmer da? 5648697[/snapback] Har ikke du noe med. Neida., sånt gjør jeg hjemme, eller, ihvertfallikke på lan... -------------- Det heter ikke villsomme filmer, det heter KOMEDIE Er så tidig, faren til han vi var på lan hos var ute, midt på natta kommer han inn, men hører litt lyd..(KOMEDIE...), så setter vi ned i all hast(lyden..), og han roper: Hva ser dere på? "Komedie", så dør alle av latter -------------- Så jævlig tidig.. nesten busta noen ganger. ------------- De beste lanene var vel hos min far, når pappa var ute på sjøen og jobba, da var det bare oss der, og min døve stemor oppe..., da er det fun med komedie ..(har flytta til min mor) Personlig så ser ikke jeg mer enn 5min, før jeg setter meg tilbake til CS. Men har slutta med CS nå. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen flere.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ork neon osv, det skal være stilrent.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Neon på utsiden... må være jæævli plagsom.. og på en DELL hva tenker den personen på? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 hva tenker den personen på? 5649364[/snapback] Oppmerksomhet.=) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Neon på utsiden... må være jæævli plagsom.. og på en DELL hva tenker den personen på? 5649364[/snapback] Erieren av dell kabinettet blei ikke serlig glad nå.. Han tenker på innholdet, ikke at det er merke.. Ork neon osv, det skal være stilrent.. Dette kunne du brukt som kabinett om det hadde vært mindre.. Endret 22. februar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pcèn min ja! Ette så frekk med den nå Driter i åssen den ser ut je bare den har bra innhold å det har den jo. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvis du driter i utseendet, hvorfor i helvette putta på de styggeste neonsene på denne siden av Himalaya da? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Den har aboslutt ikke bra innhold, ikke iforhold til prisen ihvertfall. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Alfen92: Skal du på TCP i år også? skal der nå (på fredag.) 5647820[/snapback] Ja, skal på TCP på fredag Jeg legger ut litt bilder her da. Endret 23. februar 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 -TCP så fætt ut! Utrolig stilig såtte opp ut i fra det jeg så på bildene Lyst til å reise en dag -De naken-lana; Herregud folk er faen så tvilsomme når de kommer forran pcen, er helt sykt.. Ville faenke såtte midt i der altså.. -"Damene": Vel ikke så mye å skryte av om du har vært på lan med 4 damer og 2 gutter, hvis damene er Butt-ugly! Hadde damene vært fine så hadde det vært noe å skryte å rope for.. men trokke det ass.. De som spiller eller har lan pleier ikke å være av min type kaliber, ellers er det "Heavy Machinery" No offence.. Hvis ikke dette stemmer så sitter de bare med pappas laptop og horer på msn som sagt før Men kul post Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Finnes det LAN med nulltoleranse mht. neonlys og anna juledekor? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mr_Kragtorp: Det der var stygt Går vel som regel å ha lysene inn i pcen, men du har satt dem på yttersiden av kabinettet Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 I want more gay-lan pictures! Har vært naked på endel lan jeg også.. eller bare i boksern.. men har alltid tepper rundt meg 5629478[/snapback] Jesus, hva skjer når en av dere fyrer opp litt vilsomme filmer da? 5648697[/snapback] Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mr_Kragtorp: Det der var stygt Går vel som regel å ha lysene inn i pcen, men du har satt dem på yttersiden av kabinettet 5657998[/snapback] Skal han ha katodene inni kabinettet, på et kabinett uten plexi eller et eneste luftehull, mye vits med katoder da vettu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå