Gå til innhold

Bilder fra lan !


Anbefalte innlegg

får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) :

 

 

Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. :yes:

 

 

 

100 innlegg i forumet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,26/06/2005 : 01:18] Et mini-LAN vi hadde i 2003.

Her sitter en av kompisene og ser på... ehm... film...

Er det den de sitter på restaurant også stikker de på dass? Jenna er med sant? :love:

Ja, de sitter ved et bord også begynner hune ene å krype under bordet for å "lick the holy grassmat" :p Den har jeg også!

Er det lov å spør hva denne filemn heter? (eller er det ikke lov) :blush:

Øhm, Wicked Pictures elns. :)

Lenke til kommentar
får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) :

 

 

Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. :yes:

 

 

 

100 innlegg i forumet

"SPILLMAGASINET"

Lenke til kommentar
får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) :

 

 

Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. :yes:

 

 

 

100 innlegg i forumet

"SPILLMAGASINET"

Spillmagasinet seff.... ;)

Lenke til kommentar

Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. :)

 

Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik).

 

suntime1.gif

PC'en min <3 :p

 

Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen):

post-159-1122843637_thumb.jpg

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. :)

 

Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik).

 

suntime1.gif

PC'en min <3 :p

 

Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen):

fattern har akkurat samme kabinett på sin 800mhz ;) er det mye power i den?

Lenke til kommentar

Enig i at det ble litt dumt, spesielt nå som jeg faktisk har funnet ut at jeg hadde et bilde fra et minilan jeg var på. :hm: Postcount er vel noe av det siste jeg bryr meg om, men det kan godt være grunnen til at jeg var slik en idiot.

Uansett, kjedet meg en kveld og fikk to av vennene mine over, Stine og Renate.

post-159-1123169720_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. :)

 

Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik).

 

suntime1.gif

PC'en min <3 :p

 

Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen):

fattern har akkurat samme kabinett på sin 800mhz ;) er det mye power i den?

Hehe, stemmer ganske bra. det er en 1,53 GHz det der :p Skal byttes ut veldig kjapt det kan jeg si, er aaaltfor gammel nå

 

Edit: Trust-headsettet funker fett det ja :yes:

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Enig i at det ble litt dumt, spesielt nå som jeg faktisk har funnet ut at jeg hadde et bilde fra et minilan jeg var på. :hm: Postcount er vel noe av det siste jeg bryr meg om, men det kan godt være grunnen til at jeg var slik en idiot.

Uansett, kjedet meg en kveld og fikk to av vennene mine over, Stine og Renate.

:innocent: oi et jente lan :ohmy:

 

får legge med et bilde siden det er en bilde tråd.. jeg og en kompis spilte bf vietnam en helg ;) er foresten en stund siden så begge kabinetta er bytta ut til noe orntlig bra noe, samma med musematter :)

Lenke til kommentar

Oi, ja..Et jentelan..Første gangen i historien assa. :ermm: Er ikke rart noen jenter holder seg unna slik.

Jeg mistet ihvertfall mye av lysten på EverLAN da folka jeg skulle betale til trodde at jeg bare bærte dataen for broren min.

 

Edit: Menes ikke på noen frekk eller slem måte. Assa er ikke et ord jeg bruker til vanlig.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Oi, ja..Et jentelan..Første gangen i historien assa. :ermm: Er ikke rart noen jenter holder seg unna slik.

Jeg mistet ihvertfall mye av lysten på EverLAN da folka jeg skulle betale til trodde at jeg bare bærte dataen for broren min.

 

Edit: Menes ikke på noen frekk eller slem måte. Assa er ikke et ord jeg bruker til vanlig.

Hadde slått Han i tryne... Vis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...