play`ern Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) : Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. 100 innlegg i forumet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 [iC,26/06/2005 : 01:18] Et mini-LAN vi hadde i 2003.Her sitter en av kompisene og ser på... ehm... film... Er det den de sitter på restaurant også stikker de på dass? Jenna er med sant? Ja, de sitter ved et bord også begynner hune ene å krype under bordet for å "lick the holy grassmat" Den har jeg også! Er det lov å spør hva denne filemn heter? (eller er det ikke lov) Øhm, Wicked Pictures elns. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) : Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. 100 innlegg i forumet "SPILLMAGASINET" Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 får bare opp et og et bilde jeg men..hmmm, jaja, siste bilde jeg gidder å legge opp( dude på rekka bak meg, som hadde så sinnsykt kul pc) : Det "Futurama" kabinettet var på TV!! På "Spillguiden"....Det ble kåret til The Gathering`s kuleste kab. 100 innlegg i forumet "SPILLMAGASINET" Spillmagasinet seff.... Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 spillmagasinet var egetnli ganske bra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det fortsetter til høsten igjen, så det er ikke slutt. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik). PC'en min <3 Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen): Endret 31. juli 2005 av Iguil Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har også et slikt trust headset! Første gangen trust ikke har skuffet. *Få i mine innlegg* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, det Trust-headsettet der eier! har det selv (faktisk på skallen akkurat nå ). Er enig i at Trust har mye skrap, og det er ofte problemer, men dette headsettet her har jeg hatt lenge nå, og det fungerer fortsatt glimrende. Så koster det jo så lite også! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik). PC'en min <3 Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen): fattern har akkurat samme kabinett på sin 800mhz er det mye power i den? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har også et slikt trust headset! Første gangen trust ikke har skuffet. *Få i mine innlegg* Hva i huleste er det med folk og det å poste meningsløse innlegg for å få i "sine innlegg"? :o Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har også et slikt trust headset! Første gangen trust ikke har skuffet. *Få i mine innlegg* Hva i huleste er det med folk og det å poste meningsløse innlegg for å få i "sine innlegg"? :o Postcount vel. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enig i at det ble litt dumt, spesielt nå som jeg faktisk har funnet ut at jeg hadde et bilde fra et minilan jeg var på. Postcount er vel noe av det siste jeg bryr meg om, men det kan godt være grunnen til at jeg var slik en idiot. Uansett, kjedet meg en kveld og fikk to av vennene mine over, Stine og Renate. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Okey, får legge inn et bilde eller to jeg også da. Disse er fra SunTime Gathering 2004 på Gjøvik. Om denne tråden fortsatt eksisterer til omtrent slutten av september skal dere få noen bilder av CoreLAN 2005 også, et dataparty som skal foregå her i midten av september ca. (Gjøvik). PC'en min <3 Nokså stort party, ca 250 deltagere. (Var noen flekker på kameralinsen): fattern har akkurat samme kabinett på sin 800mhz er det mye power i den? Hehe, stemmer ganske bra. det er en 1,53 GHz det der Skal byttes ut veldig kjapt det kan jeg si, er aaaltfor gammel nå Edit: Trust-headsettet funker fett det ja Endret 5. august 2005 av Iguil Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 E på LAN nu... skjekke etter kamera.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Enig i at det ble litt dumt, spesielt nå som jeg faktisk har funnet ut at jeg hadde et bilde fra et minilan jeg var på. Postcount er vel noe av det siste jeg bryr meg om, men det kan godt være grunnen til at jeg var slik en idiot.Uansett, kjedet meg en kveld og fikk to av vennene mine over, Stine og Renate. oi et jente lan får legge med et bilde siden det er en bilde tråd.. jeg og en kompis spilte bf vietnam en helg er foresten en stund siden så begge kabinetta er bytta ut til noe orntlig bra noe, samma med musematter Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Oi, ja..Et jentelan..Første gangen i historien assa. Er ikke rart noen jenter holder seg unna slik. Jeg mistet ihvertfall mye av lysten på EverLAN da folka jeg skulle betale til trodde at jeg bare bærte dataen for broren min. Edit: Menes ikke på noen frekk eller slem måte. Assa er ikke et ord jeg bruker til vanlig. Endret 6. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen har hatt en hard dag? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Oi, ja..Et jentelan..Første gangen i historien assa. Er ikke rart noen jenter holder seg unna slik.Jeg mistet ihvertfall mye av lysten på EverLAN da folka jeg skulle betale til trodde at jeg bare bærte dataen for broren min. Edit: Menes ikke på noen frekk eller slem måte. Assa er ikke et ord jeg bruker til vanlig. Hadde slått Han i tryne... Vis jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå