Sidious Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://media.pc.ign.com/media/746/746632/vids_1.html Sjekk videosnutten fra UT2007 (velg lavest kvalitet med mindre du er medlem hos ign.com). Ser kjekt ut selv om det ikke virker veldig forskjellig fra UT2007...spillet har ennå en lang vei til det er ferdig dog! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Såg jo greit ut det, men synd eg mista total intressen for UT spillene da 03 versjonen kom.Alt for blærete og high tech mik makk Nei det var UT 99 som var tingen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 grafikken såg heilt grei ut. det var ikkje så mykje å sjå av gameplayet, men vi får sikkert sjå meir til det seinare. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg må bare si jeg gleder meg stort til dette spillet altså, men tror pc`en min trenger en kraftig oppgradering for og si det sånn. 6800le kortet mitt tar nok kvelden der hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå