RiFkinD Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har byttet kabinett på min pc, jeg satt hardisken innn å fikk alt til å funke. Hvis jeg skal se film, eller åpner winamp'en min, så hører jeg høyt å tydelig mekaniske lyder av at hardisken jobber. Er dette tegn på at den er utskiftbar nå? den er vel rett over 2 år gammel. (80gb ibm) Kan ikke forklare lydene helt:P blir vanskelig Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kan det være at de nye lydene har sammenheng med at du har skiftet kabinett? Hvis ikke, ta sikkerhetskopier og send HD i retur til leverandør og få en ny, men kanskje ikke en IBM? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 gammel vet du. De nye lydene har jeg mye tru på er at jeg har skiftet kabinett. men jeg har prøvd flere plasser brønner å sett den fast i og det var samme lyder. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 far du sjekket hva SMART sier? sjekk med HDDlife Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 PÅ IBM disken min fikk jeg : 28*c og en rød loddrett strek bak health status: OK! med 55% Performance: excellent! meed 55% Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ingen så har peiling på ka som kan vær problemet? dda jeg starter cs så lager den lyd hele tiden, den lager lyd hvis jeg blar sider på internett, og av og til så hakker det på winamp da jeg spiller av musikk, og da lager den lyder Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva som er problemet er uinteressant. Har du en ulyd i en HD, så ta kopier av innholdet og bytt den fort som F**. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå