embark Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hørte nettopp "Rock Lobster" av et band som heter The B-52's. Må nesten vere det særeste jeg noengang har hørt. :!: Noen som har hørt noe av dette bandet? Anbefaler å sjekke ut "Rock Lobster". :!: Ikke fordi den er bra eller noe, men fordi det er en ganske "spesiell" sang. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Apropos spesielle sanger, Knorkator - Ma Baker Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er vel de som har den "rocka" Flintstones låta også? Tror den var med som theme låt på den Flintstones filmen med John Goodman osv. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Stemmer det med Flintstones, de var vel også med på R.E.M sin "Shiny Happy People". Ihvertfall den rødhårede dama i gruppa. Edit: Artig musikk, men ikke av typen jeg setter meg ned for å høre på. Endret 22. juni 2005 av cremaster Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Apropos spesielle sanger, Knorkator - Ma Baker Den er jo rå, da. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Apropos spesielle sanger, Knorkator - Ma Baker Knorkator - Bose er genial da!! (Skriver paa amerikansk tastatur, saa det er ikke "to prikker over o'en"-knapp!) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Apropos spesielle sanger, Knorkator - Ma Baker Den er jo rå, da. OT: Har samtlige av Knorkators skiver, originalt. Fantastisk band. PS: Lønner seg å kunne tysk for å nyte deres fantastiske sanger til fulle. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hørte nettopp "Rock Lobster" av et band som heter The B-52's. Må nesten vere det særeste jeg noengang har hørt. :!: Noen som har hørt noe av dette bandet? Anbefaler å sjekke ut "Rock Lobster". :!: Ikke fordi den er bra eller noe, men fordi det er en ganske "spesiell" sang. De hadde dessuten en ganske så kraftig hit på nittitallet en gang. "Love Shack" T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå