Gå til innhold

Se her de som har tenkt til å kjøpe ZNote2002

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-24 10:58, MCDr skrev:

Den har MYE dårligere skjerm da!!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: MCDr på 2002-07-24 11:03 ]</font>

14.1” SXGA (1400x1050) = Zepto sin skjerm

14.1” SXGA (1400x1050) = Quad sin skjerm

skjermene er jo identiske...

Hva mener du med "MYE dårligere skjerm" ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 10:50, agamemnon skrev:

De selger AKKURAT samme maskinen !!! hos
for mindre penger, unntagen hvis du skal ha innebygd DVD-CDRW spiller, da er Zepto billigere. Samme garanti, samme specs. Konfigurer og se selv...

litt rar logikk der...med tanke på at zepto sin maskin har enten dvd eller dvd/cdrw, mens quad har enten ingenting eller dvd/cdrw...

...så hvis du skal konfigurere maskinene likt så må du ha med dvd/cdrw...ergo, zepto er billigst!;)

ser forresten at det er litt snikreklamen for barbara.no på forsiden til quad...hva blir det neste? barbara kommer med en anbefaling av quad...?;)

mvh

krister

Lenke til kommentar

Quote:

for mindre penger, unntagen hvis du skal ha innebygd DVD-CDRW spiller, da er Zepto billigere. Samme garanti, samme specs. Konfigurer og se selv...

Jeg har bestilt Zepto Znote 2002, og den får jeg billigere enn en "tilnærmet lik" konfigurert pc hos Quad.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 12:34, krister461 skrev:

Quote:

litt rar logikk der...med tanke på at zepto sin maskin har enten dvd eller dvd/cdrw, mens quad har enten ingenting eller dvd/cdrw...

...så hvis du skal konfigurere maskinene likt så må du ha med dvd/cdrw...ergo, zepto er billigst!
;)

ser forresten at det er litt snikreklamen for barbara.no på forsiden til quad...hva blir det neste? barbara kommer med en anbefaling av quad...?
;)

mvh

krister

Hvis du sjekker litt så ser du at Quad maskinen kommer med samme DVD zepto har som standard. Undersøk FØR du utaler deg og din troverdighet vil bli bedre...

Og barbare har allerede kommet med "anbefaling" av quad... Hvor mange ganger må jeg si det: DET ER EKSAKT SAMME MASKIN !!! Ikke lett å forstå for alle skjønner jeg :roll:

[ Denne Melding var redigert av: agamemnon på 2002-07-24 18:05 ]

Lenke til kommentar

joa, skjønner at det er samme maskin...men den kan jo konfigureres annerledes, så zepto sin standard konfigurasjon trenger ikke være dønn lik quad sin...selv om du påstår at den er det!;)

men jeg er nok litt blind...for jeg ser ikke noe sted på quad sine sider at denne leveres med bare dvd...

oppe i høyre hjørne står det at det er muligheter for "Modulær floppy/DVD/Combo"...

lenger nede står det CD/DVD - Ingen...med combo dvd/cdrw som alternativ...dette tolker jeg som om man enten har dvd/cdrw, eller ingen dvd-spille eller brenner i det hele tatt...

forøvrig...jeg går utifra det er LightNote vi snakker om...la nettopp merke til at bildet på MaxNote er det samme som zepto 2002!;)

mvh

krister

[ Denne Melding var redigert av: krister461 på 2002-07-24 22:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 22:03, krister461 skrev:

lenger nede står det CD/DVD - Ingen...med combo dvd/cdrw som alternativ...dette tolker jeg som om man enten har dvd/cdrw, eller ingen dvd-spille eller brenner i det hele tatt...

det går ann å maile folka i quad å spørre vet du... er ikke å vite bedre enn å tolke ? :roll:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-02 13:28, agamemnon skrev:

Skriver jeg kryptisk ? Eller sliter folk med å lese ?

Det er jo for hundrede gang jeg sier at det er den EKSAKT samme maskinen. Ring eller mail dem og spør da...

nei, jeg tror de fleste har klart å lese hva du skriver...men problemet ligger vel i at dette ikke kommer tydelig nok frem på quad (eventuelt zepto) sine hjemmesider...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...