RegRot Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) I dag kom skjermkortet mitt opp i over 90grader... og det var når jeg spillte ett forholdsvis lite krevende spill (settlers V). Spillet slo seg av automatisk etter kanskje 20min spilling... så gikk jeg inn på spillet igjen, og da slo det seg av etter ca 5 minutter. Så skjekket jeg temeraturen på skjermkortet og den var da 89grader (regnere med den hadde vært over 90 grader under spilling). Så jeg er rimelig klar på at jeg må ha ny kjøling på skjermkortet, så hvilken kjøleløsning burde jeg gå for? PS: Helst så billig og bra som mulig Endret 22. juni 2005 av RegRot Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Fint om noen kunne svare så fort som mulig, skal på lan om ikke så altfor mange dager... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg vil anbefale denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306460&cks=PRL God kjøling og lite støy!!!! Går du for den blir du ikke misfornøyd! Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det enkel montering på den? og vil den dekke, ram-brikkene også som den kjøleløsningen jeg har nå gjør? eller er kanskje ikke det nødvendig? Viften jeg har nå Det er bilde at ett Pci-x 6800gt, men kjølingen ser helt lik ut som på mitt agp 6800nu. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsug kjøleribba du har nå du, og så skal du se det blir snurr i sakene. har samme selv og vet at støv tetter seg godt til inni de små ribbene der. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Som Roskov sier, støvsug. Den vifta var knallbra da jeg hadde den i alle fall, et av de bedre kortene jeg har hatt i alle fall Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jupp, er lett å sette zalman sin kjøler på... og det følger med ram brikker... slike : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRHS1 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Som Roskov sier, støvsug. Den vifta var knallbra da jeg hadde den i alle fall, et av de bedre kortene jeg har hatt i alle fall Ja hvis det er den kobberkjøleren er jo den helt kanon Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk for tipse! da blir det nok støvsuging først Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Børr jeg fjerne hele kjølegreia, eller bare støvsuge utenfra og in? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå