yahord Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg syntes jeg leste at Club 3D sine kort ikke var ment for gaming, men for design eller noe sånt. Er dette riktig? Jeg skal kjøpe x800 pro vivo, og jeg hørte også at jeg noen av de kortene ikke går an å klokke til PE lenger. I så fall, hvilken gjelder dette? Setter pris på hjelp Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er dette riktig? Nei. Et Club3D Radeon X800 Pro (for å ta et eksempel) yter like godt i spill som et Sapphire/Powercolor/whatever X800 Pro. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg syntes jeg leste at Club 3D sine kort ikke var ment for gaming, men for design eller noe sånt.Er dette riktig? Jeg skal kjøpe x800 pro vivo, og jeg hørte også at jeg noen av de kortene ikke går an å klokke til PE lenger. I så fall, hvilken gjelder dette? Setter pris på hjelp De er ment for gaming på lik linje med alle andre kort. Du får ikke klokket det til PE når det gjelder PCIe, men er ikke sikkert du får det på AGP versjonen heller, men kan være heldig. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har et Club3d x800xt-pe og det funker no perfekt. Kjip bundle hos Club3d, men ellers er det ingenting å si på det. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har et Club3d x800xt-pe og det funker no perfekt. Kjip bundle hos Club3d, men ellers er det ingenting å si på det. Dei har valgt å ikkje ha bundle på enkelte kort for å selge det billigare enn andre. Lenke til kommentar
yahord Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Dei har valgt å ikkje ha bundle på enkelte kort for å selge det billigare enn andre. Hva er bundle? Hvorfor funker det ikke å overclokke de kortene lenger uten å bruke lodden? Kortet har vel fortsatt litt overklokkingsverdi? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva er bundle? Fin eske og flere CDer med spill og demoer. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) bundle er når du får med spill, kabler, og drivere + manual retail får du vel bare med skjermkortet.. edit: argh jokab var først:) Endret 22. juni 2005 av Machine2003 Lenke til kommentar
yahord Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= - virker jævlig billig. Og etter hva jeg har skjønt så er det bundle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå