Sponis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har kjøpt meg Ipod mini, eg innstalerte programvaren fra cden som følgte med, og restarta pcen som eg fikk beskjed om. så satte eg i ipod minien og et bateri kom opp, så USB skulle være i orden. Eg åpner itunes for å legge til sanger, og då sakl det automatisk komme opp en veiviser for å overføre sanger til iPoden, men det gjorde det ikkje. Ipoden skal vel også automatisk ligge under kilder i iTunes, men det gjør den ikkje. La merke til at programmvaren heiter Ipod til windows xp, og ikkje Ipod mini til windows xp, og prøvde derfor å laste ned Ipod updater greia fra apple.com, men då kom den samme programvaren. Vel etter en stund forsvant batteriet, og et lite eple kom opp på skjermen, eg trur ikkje eg kan skru den på, man skrur den vel på med å trykke på hvilken som helst knapp? Ingenting skjer når eg trykker på knapper hvertfall. Så, kva er problemet? håper virkelig noken kan hjelpe, for det er veldig frustererende men en iPod som ikkje virker. Kor kan eg foresten sende support mail til apple? tenkte eg kunne spøør dei om hjelp, men fant ingen mailadresse. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det problemet har jeg også hatt noenganger!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Prøvd å halde inne Play og Meny samtidig? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er noe helt annet! Tror jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Funket på min iPod når den sto fast med eit eple på skjermen. Men om det skjer når du kopler til så hjelper det nok lite å trykke på den, trudde han meinte at den sto sånn når den ikkje var kopla til. Endret 22. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Men problemet er jo at iTunes ikkje finner Ipoden, og nei, det funket ikkje med meny og play. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Selvfølgelig virket ikke det! Det Restarter jo bare iPodden! Endret 22. juni 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Vel, noken som veit om det kan være noke med programvaren som gjør at iTunes ikkje finner den? programvaren heiter jo Ipod for windows, og ikkje iPod mini for windows. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Ingen som kan hjelpe meg, eller i det minste sei kva support mailadressen til apple norg eer? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 får den fortsatt ikkje til å virke etter å ha lest der. Vurderer å sende den inn igjen, men har ikkje peiling på kor eg skal sende den. Vist eg sender den og forklarer kva som er galt, får eg en ny?. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er jo ikkje sikkert noko er galt. Men man kunne jo ha kontakta supporten. Desverre veit eg ikkje kva TLF nummeret eller epost adressa er. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Er ikkje meiningen å bumbe unødvendig, men eg finner ikkje ut kva support adressa til apple norge er, og eg sitter emd en iPod til 1800kr som ikkje virker, og eg har ikkje peiling på kva eg skal gjere, håper noken kan svare. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nokon som har e-post adressa deira? Er jo ein av dei verste supportsidene eg har vore borti.. Awards for brukarvennelege sider my a** Second that :!: Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Vel, eg fant telefonnummeret eg skulle ringe etter å først har trykt på kontakt oss, så fått opp en feil meldign for så å trykke på den lille skriften nede som seier kontakt oss en gang til.) Og, siden apple ikkje hadde en løsning på problemet skulle de komme og hente den på døra mi i løpet av de neste dagene, så skulle den sendest til bergen for sjekk, og så får eg ny vist dei ser at det er noke gale. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 når maskinen finner den skal det ikke være et batteri på skjermen, men et sånt "stopptegn" og "vent med å koble fra" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå