Gå til innhold

Itunes finner ikkje Ipoden

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Ipod mini, eg innstalerte programvaren fra cden som følgte med, og restarta pcen som eg fikk beskjed om. så satte eg i ipod minien og et bateri kom opp, så USB skulle være i orden. Eg åpner itunes for å legge til sanger, og då sakl det automatisk komme opp en veiviser for å overføre sanger til iPoden, men det gjorde det ikkje. Ipoden skal vel også automatisk ligge under kilder i iTunes, men det gjør den ikkje. La merke til at programmvaren heiter Ipod til windows xp, og ikkje Ipod mini til windows xp, og prøvde derfor å laste ned Ipod updater greia fra apple.com, men då kom den samme programvaren.

Vel etter en stund forsvant batteriet, og et lite eple kom opp på skjermen, eg trur ikkje eg kan skru den på, man skrur den vel på med å trykke på hvilken som helst knapp? Ingenting skjer når eg trykker på knapper hvertfall.

Så, kva er problemet? håper virkelig noken kan hjelpe, for det er veldig frustererende men en iPod som ikkje virker.

Kor kan eg foresten sende support mail til apple? tenkte eg kunne spøør dei om hjelp, men fant ingen mailadresse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funket på min iPod når den sto fast med eit eple på skjermen. Men om det skjer når du kopler til så hjelper det nok lite å trykke på den, trudde han meinte at den sto sånn når den ikkje var kopla til.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Er ikkje meiningen å bumbe unødvendig, men eg finner ikkje ut kva support adressa til apple norge er, og eg sitter emd en iPod til 1800kr som ikkje virker, og eg har ikkje peiling på kva eg skal gjere, håper noken kan svare.

Lenke til kommentar

Vel, eg fant telefonnummeret eg skulle ringe etter å først har trykt på kontakt oss, så fått opp en feil meldign for så å trykke på den lille skriften nede som seier kontakt oss en gang til.) Og, siden apple ikkje hadde en løsning på problemet skulle de komme og hente den på døra mi i løpet av de neste dagene, så skulle den sendest til bergen for sjekk, og så får eg ny vist dei ser at det er noke gale. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...