galskab Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jeg kjøpte en høytalergrill på biltema til å ha foran vifte kostet 32 kr eller noe sånt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kjøp en engangs-grill, med mindre du må ha mer finmaska Du må sjekke viftene dine før du kutter, det er ikke 80 og 120mm til hull, det er litt mindre btw Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kan denne skjære pent gjennom en finne plate uten og ødlegge ?Billig - 60spenn Den funker fint den. Har brukt en sånn i prosjektet mitt, hullene ble fine de. URL i signatur, hvis du lurte. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i Racing grill ?Dem har vel ikke det på Biltema :/ Jo de har det på biltema. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Ja, jeg er herved ferdig med vifte hull Jeg skjærte bare ut 80 viftene med stikk saga og pussa dem fine, men der jeg skulle ha 120mm vifta var det spoon, så det går dårlig og bruke stikk saga, jeg tok og borra med hull borr, en 2-3cm. Borra mange hull inni en 120mm omkrets, så tok jeg knipe tanga og klippa ut restene. Resultatet ble bra. Men nå lurte jeg på om jeg skulle ta denne, og sette den inn i fronten. Det er en Pioneer radio fra... ukjent årgang. Jeg åpnet den opp og det var tau som dro når man skulle skifta kanal, så den er litt gammal. Jeg tenkte meg og ha den i front, og koble på ON/OFF knappen på start på radion Men jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det.. Endret 23. juni 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå