angass Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei. Siden eg har fått så god hjelp her på dette forumet så vil eg spør om ein sak til. Reknar med at folk her inne er glad i photoshop og lignande. Da e jo egentlig eg og... Men får da jo ikkje til.. Så eg lurte på om noken hadde gidda å laga ein baner til meg? Hadde vert suupert... Vist noken lage ein så eg kan bruka så skal di få reklameplass på ei sida som tidlegare har hatt øve 1000 besøkandes. og stiger forsatt... Ta kontakt på dumbo_flyaway@hotmail.com eller 90517173 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Et lite spørsmål; Snakker du her om header, eller faktisk om banner..? Dessuten, litt spesifikasjoner hadde definitivt gjort seg.. Lenke til kommentar
angass Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Trudde header å baner var det samme eg.. Eit bilde som er heilt oppe på alle sidene på websida mi.. Sida handler om ei jente som kjører bilcross... Å denne baneren må inneholde omtrent det samme som den som er der.. men eg vil ha bilen hennes inn i baneren.. Me sån photoshop effektar på.. Litt stili... Kan jo sjå på sida... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Da er det header du skal ha. Lenke til kommentar
angass Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Takker Folkens.. bere tulla me dåke eg.. har meint header heila tio eg! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hehe, morosamt. Nei. Siden siden har over 1000 besøkende, så skal du vel ikke ha en gratis header? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kasnje en fordel og poste selve bilen hennes.. Og kansje en url sånn at vi kan se designet sånn at det passer sammen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Off topic: Har man lov å oppgi telefonnummer på forumet? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvis han ønsker kan de jo ikke ha noe i mot det.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Domodyret skrev: Siden siden har over 1000 besøkende, så skal du vel ikke ha en gratis header? Hvorfor skal du alltid begynne å prate om penger? Dette forumet er ingen kjøp/salg plass. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det kommer jo ann på hvor bra headeren er da.. Alle kan jo slenge sammen no i PS på 5 min.. Hei forresten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 DevN skrev: Off topic: Har man lov å oppgi telefonnummer på forumet? Står ingenting i retningslinjene eller nettiketten og nummeret ligger helt sikkert i katalogen og på internett uansett. Men tilbake til topic. Gi oss link til siden så skal vi se hva vi kan få til Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 janfredrik skrev: Domodyret skrev: Siden siden har over 1000 besøkende, så skal du vel ikke ha en gratis header? Hvorfor skal du alltid begynne å prate om penger? Dette forumet er ingen kjøp/salg plass. Nei, det er ingen kjøp- og salgs-plass. Men det er litt uforskammet å be om noe sånt gratis, når siden er stor, syns jeg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det er sant. Men så lenge han ikke har nenvt noe om penger så kan man komme med gratis forslag, eller la være. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 janfredrik skrev: Ja, det er sant. Men så lenge han ikke har nenvt noe om penger så kan man komme med gratis forslag, eller la være. La meg spørre: Hvor stor oppslutning pleier det å være i tråder der trådstarter gnåler om gratis-ditt eller gratis-datt? Kan ikke huske forrige gang noen kom med noe i det hele tatt, annet enn klaging om manglende penger for jobben. Siden trådstarter tydeligvis har mager erfaring fra webdesignforumet her så anbefaler jeg han å skrape sammen noen kroner og spørre pent i et forum som har en markedsplass for designtjenester som dette. Ingenting kommer gratis, spesielt ikke gode designtjenester. Jeg tror jeg snakker for flertallet her når jeg sier at jeg rett og slett ikke har tid til å ta gratisjobber for alle som spør. Gjør deg fortjent på en eller annen måte først, så er det større sjanse for at noen gidder å hjelpe deg tilbake. Lenke til kommentar
angass Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Vist da e så vanskeli å hjelpa noken så ikkje har litt peiling så trenge dåke ikkje å bry dåke... websida er ikkje stor.. Eg hadde ei side som eg hadde laga på tripod.com som hadde over 1000 besøkende http://www.a-r-t.tk/ (Du kan jo sjå den elendige baneren der Så no vil eg laga ei ny side som er litt meir proff.. www.aarreracing.moo.no Og på den sida så har eg jo laga ein slags baner. men eg vil ha ein som ser litt meir proff ut.. Men eg skal heller gjer det sjølv ser eg... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Litt OT: Men .moo-domene lyser ikke akkurat "proff". Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bedre enn .tk, IMO... Domene går det jo an å fikse senere også Lenke til kommentar
angass Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Men siden eg har eit budget på 0,- Så kan eg ikkje få noke bedre... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) hero_ruler skrev: Alle kan jo slenge sammen no i PS på 5 min.. Ikke vær så frekk, da. Det der såret meg virkelig, siden jeg ikke klarer det. Ok @ telefonnummer. Mener bare å ha lest det før i retningslinjene eller netiketten - men det er dårlig med linjeskift der, så jeg gidder ikke lese gjennom det rotet. Beklager off-topic, jeg er ferdig nå. EDIT: Var faktisk noen linjeskift i retningslinjene. Endret 25. juni 2005 av DevN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå