krabator Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 ...eller gjør jeg andre store feil? Jeg kjører en siste sjekk med expertene (dere) før jeg trykker på "kjøp"-knappen http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...22-41F1059E5AFB PS. Tror dere at viftene jeg kjøper gjør en bra jobb med å holde støynivået nede (i forhold til boxed)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 det sre bra ut men jeg er ikke helt sikker på sata II, aner egentlig ikke hva det er? Hørt om det men jeg vet ingenting... Lenke til kommentar
krabator Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 har hørt at sata2 ikke skal være noe problem å kjøre på hovedkortet mitt Lenke til kommentar
krabator Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 da var det gjort, bestillingen er sendt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Les retningslinjene for kategorien, den merket LES FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne delen av forumet. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Emnefelt ikke endret, tråd stenges Endret 27. juni 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg