Zethyr Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 om det da ikke foregår seksuelle akiviteter i sporten med deltakere av samme kjønn. Kan jo være homofilt, trenger ikke være homoseksuellt. Allikevel er jeg enig i at en sport ikke kan ha en legning/seksualitet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har en kompis som er gammel NM-mester og han er stor som et fjell. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har en kompis som er gammel NM-mester og han er stor som et fjell. Å være stor = å være homo? Eller hva mente du? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fysisk, han er en enorm muskelmann. Ergo, volleyball er ikke en sport for pingler. (red. anmelder: det trådstarter sikkert mente med å bruke ordet "homo" på HELT feil måte) Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Må bare beklage hvis jeg støtet noen med topicen (redigerer den nå). Tok bare et utrykk som brodern brukte om idretten, uten og tenke over det. Beklager. Mente altså ikke legningen (homoseksuell) men utrykket "homo" Takk for folk sine poster <Nudle> Endret 24. juni 2005 av Nudle Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm.. Noen i posten her tror visst at homofil=feminin. Hvor teite er dere egentlig? Det finnes så urmaskuline homofile mennesker på lik linje finnes det noen ganske femi gutter som liker å ha seksuell omgang med jenter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm.. Noen i posten her tror visst at homofil=feminin. Hvor teite er dere egentlig? Det finnes så urmaskuline homofile mennesker på lik linje finnes det noen ganske femi gutter som liker å ha seksuell omgang med jenter. Den opprinnelige tittelen på tråden var 'Er volleyball homo', så det er kanskje ikke så rart i at diverse poster inneholder diskusjon om legningen. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Volleyball er absolutt ikke feminin sport.. Når vi spiller her på stranda så er det bare dælje til! Nettet er det ikke så farlig med Smashe, blokke, slenge seg for å redde en ball, ser ikke noe feminint i det.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg suger i volleyball, så jeg liker å si at det er homo, men det er egentlig ikke homo. Men man ser ofte litt tøsebeveglser der. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tøsebeveglser? Det var et ord jeg fant på i slengen.. Feminine bevegelser da.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er noen artige bevegelser innen volleyball som kan kalles feminint ja. F.eks: Når man hopper høyt for å slå ballen, så vil man med stor sannsynlighet bøye håndleddet sånn at det ser ganske feminint ut. Men volleyball er digg! (OT: Fotball derimot ) Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 volleyball er IKKE "homo"!!! spiller det selv og synes det er drittøft! dessuten kreves det mye simidighet, STYRKE, hurtighet og teknikk i volleyball...!! ingen pinglesport altså..! ;)Personlig synes jeg gutter som spiller volleyball er kjekke og sexy!! (jeg er jente) og jeg er ikke den eneste... Så gutter: for all del, spill volleyball! Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er kjempegøu og ikkje homo.. MEN det er mye kulere å SE på at damer spiller da. I vertfall i proffserien. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er noen artige bevegelser innen volleyball som kan kalles feminint ja.F.eks: Når man hopper høyt for å slå ballen, så vil man med stor sannsynlighet bøye håndleddet sånn at det ser ganske feminint ut. Men volleyball er digg! (OT: Fotball derimot ) smash?!? femi?? kødder du?? tenk på styrken og teknikken som skal til du... det er ikke femi, men svært krevende og utmattende...!!! volleyball er bare tøft det!!! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ingen pinglesport altså..! Jepp, det er trossalt mange harde tacklinger der.. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Må det være harde taklinger for at en sport ikke skal være feminint? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hei, jeg er en gutt, som lurer på om volleyball er en veldig feminin sport. Driver selv med den og ser ingentin homo i det. Broren min og Pondus kommenterer at det er så veldig homo. Hva syntes dere? nei... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 loco-flirt har et veldig stort poeng her. Volleyball krever styrke, teknikk, spenst. Du kan ikke være en pingle for å slå den ballen som proffene gjør. Altså, ville ikke akkurat fått en sånn smash i trynet. Folk sier akkurat det samme om håndball. "Håndball er homosport, mens fotball er best." får man høre ofte. Akkurat hva som er homo med det skjønner jeg ikke. Har lest tidligere at i fotball er det så veeeldig røffe taklinger, men det er antageligvis enda verre i håndball. Kanskje noen av dere så Harald fra Senkveld spille strek for STIF? Han er tross alt en voksen mann, og ble kastet rundt som en ball i strikk. Tenk over det. (Ja jeg veit at Harald heller ikke er noen kjempe, men det beviser at man skal ha mye styrke for å måle seg med resten.) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Fotball er helt greit når menn spiller, men ZzzzZzzzzZzzZzz når kvinner spiller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå