Nudle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hei, jeg er en gutt, som lurer på om volleyball er en veldig feminin sport. Driver selv med den og ser ingentin homo i det. Broren min og Pondus kommenterer at det er så veldig homo. Hva syntes dere? Endret 24. juni 2005 av Nudle Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er nok mer feminint enn svett møkkete fotball, ja. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tja, skal vi se. Jeg driver med turn, og har drevet (ikke lenge, men jeg har deltatt) med cheerleading. Og jeg synes sporten er ytterst tvilsom. Eller man kan velge å se på det fra en annen vinkel. Hvorfor gidde å bry seg om hva de andre synes, det er jo tross alt du som velger hva du vil tro selv. Liker du sporten, så spiller det vel egentlig ingen trille hva Frode Øverli hoster fram av morsomheter. Forresten, går du virkelig inn for å ta igjen på din bror, er det neppe vanskelig å finne noe "tvilsomt" ved han heller. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva er det som er så homo med det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Volleyball er omtrent like homo som de fleste andre sporter. Hvordan du tolker dèt, er opp til deg selv. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nei, vollyball er ikke homo. På stranda ser man jo stadig vekk gutter som spiller vollyball, og jenter flest liker i alle fall å se på gutter i bar overkropp (hvis de har bra kropp ) som spiller. Så nei, det er IKKE homo Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det eneste tvilsomme med volleyball er når proffene klår på hverandre. Dasker på rompa og lignende. Det er visstnok noen tegn som skal skjules fra motstanderne, men men.. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva har vel en persons legning med idrett å gjøre? Det har vel like mye med hverandre å gjøre som en spade i sandkassen og ringene på saturn. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Volleyball er morsomt, homofilt eller ei. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Får en tråd :!: Men hvorfor skulle det være homo? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fotball innebærer mer intim kontakt mellom gutter enn volleyball gjør. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er en liten femi sport ja, men å kalle det homo er vel litt drøyt.... ' Uansett så har jeg absolutt ikke sansen for å spille sporten. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Får en tråd :!: Men hvorfor skulle det være homo? Han kan vel spørre om hva han vil! Det DU bestemmer er om du vil svare eller ikke Volleyball er ikke homo synes jeg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Den mest homo sporten i den forstand er vel fotball. "Åh nei huff jeg datt så hardt i bakken at jeg mistet neglelakken min!! straffeh!! straffeh!!" Igrunn, hvordan kan man gi en sport en legning? Jeg vil påstå at volleyball slettes ikke er homofilt. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Igrunn, hvordan kan man gi en sport en legning? Jeg vil påstå at volleyball slettes ikke er homofilt. der sa du det. denne tråden er jo helt idiotisk. den sporten man driver med har jo absolutt ingenting å gjøre med legningen.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 dette er ganske off topic, men har noe med volleyball å gjøre: kunne gjerne vært trener for et kvinnelig volleyball-lag, dusje sammen etter kampene Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Ja, synes volleyball er noe tvilsomt. Ikke bare selve sporten, som har feminine bevegelser, men kanskje mest miljøet rundt sporten som ikke er spesielt heterofilt. Endret 23. juni 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Volleyball er både gøy og hetro sier nå jeg. <ingve>: er det home fordi Frode mener det? Synes ikke han allt bortsett fra fotball er tvilsomt og homo? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Bare tull.. Volleyball er gøy, og absolutt ikke homo. Strandvolleyball er jo spesielt morro da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå