SumSar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Mobileburn skriver om en telefon av Mabiado som er laget av tre. Mobilen er bare en fornyelse av en eldre verson. Mobilen har bla; 1,3 Mp kamera blåtann Ir MMC minnekort Radio Mobilen fås i tretyper: The Professional EM is going to be available in Black with either Cocobolo or Honduran Rosewood accents. Den vil koste rundt 1900 US dollar. Bilde av telefonen Et til! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hehe, den var ganske stygg. Prisen var ikke fullt så lav heller. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Denne er genial synes jeg. For de som vil ha noe helt annet, men likevel den enkle og gode Series 40-menyen fra Nokia, er dette en fin mobil. Den er i hvert fall veldig orginal Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Den er jo laget mest for utseendets skyld, og for å være helt ærlig, så synes jeg de har bommet grovt. Tre er i utgangspunktet en god ide, men når treverket ligner på "treet" som en del Chevrolet-stasjonsvogner ble laget med på 80-tallet, blir det litt platt. Derimot om de hadde laget mobil med et lyst lønneaktig treverk, eller kanskje en sexy dyp rød kirsebærfarge, hadde det blitt noe. Dette minner bare om fortiden, og hvis det er noen som hyller den for retro, så er jeg dypt uenig. Dessuten ser knappene ut som fingermakulerer nr. 1 Dette er selvfølgelig bare min personlige mening... EDIT: dog skal den ha ros for at de tør å kjøre skruer i treverket, det synes jeg er tøft, og det får det til å se ut som om det virkelig er tre, ikke plast... Og spesifikasjonene er fine, det skal de ha for, en såpass liten produsent.. For å være ærlig, ser jeg gjerne mer til tretelefoner, men jeg vil kanskje aller helst se noen mobiler i norskutvinnet aluminium Endret 22. juni 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dette er jo ganske enkelt en Nokia 6230i i forkledning.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tilfeldig at siden heter MobileBurn? Er nok en knall mobil det der Tenk om man mister den i vannet og treet begynner å råtne Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Enkelt å holde ved like..... Beise den..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Fyttigrisen, den var lekker. 70-talls TV-fjernkontroller opp av dage. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det planlegges nye deksler utover året. Innen jul skal man få telefonen i eik, furu og edelgran. Det skal også komme en limited edition laget av sammenpresset løv. Forige gang Mobiado lagde en slik telefon var den vel basert på 6230. Fint at de har oppdatert versjon for 6230i. Det er bra at luksustelefoner for en gangs skyld er ordentlig bra inni og ikke bare utenpå. Jeg trodde denne var stor, men ved sammenligning mot 6230i sine mål er det ikke stor forskjell. Prisen på 1900 dollar er dog en del ps: Det med dekslene var tull fra min side. edit: Mobileburn skriver 128x128, men den har egentlig 208x208 piksler i skjermen. Endret 23. juni 2005 av arehei Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Den var faktisk litt rå. Springe rundt på nyttår og være redd for at man ikke skal sette fyr på den eller at noen skal ta den for å være oppfyringsved. post 1000 Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva er detta for en telefon a? Man må jo nesten tro at den er 30 år gammel jo!! :!: For et stægt design!! Tastesettet tar nok evigheter å vende seg til!! i allefall for min del Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vekt? 128 gram. Altså veldig tung i forhold til størrelsen. Det må gi et ordentlig kvalitetsinntrykk. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Den var da utrolig firkantete og skarp i kantene. Det neste blir vel mobil fra IKEA med alt i tre... Det kunne ha vært stillig hvis det hadde vært gjort slik at det nærmest ble et nytt deksel til en eksisterende type mobil. Jeg ville anta at noe slikt måtte ha vært noe tykkere. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Den var da utrolig firkantete og skarp i kantene. Det synes jeg utseendemessig er kanskje det fineste ved denne mobilen. Alle mobiler skal se så strømlinjeformet ut nå, og da blir det etterhvert kjedelig med sånne mobiler. Nei, skal jeg si noe positivt om den prototypen må det være at den har fine og skarpe linjer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nei, skal jeg si noe positivt om den prototypen må det være at den har fine og skarpe linjer. Prototype? Dette er da ingen prototype. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Synes mobilen er rålekker, hadde den ikke vært så billig så hadde jeg kjøpt den (billig = ironi). Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Tastesettet tar nok evigheter å vende seg til!! i allefall for min del Hvorfor? Det er jo standard Nokia tasteoppsett på den, eneste forskjellen er formen på knappene. EDIT: Leif! Endret 24. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tastesettet tar nok evigheter å vende seg til!! i allefall for min del Hvorfor? Det er jo standard Nokia tasteoppsett på den, eneste forskjellen er formen på knappene. Han mente kanskje bare tastene. Og, det ser litt vanskelig ut å skrive med de tastene helt i starten. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Skjønner fortsatt ikke hvorfor det skulle være noe mye vanskeligere enn en hvilken som helst annen telefon med litt rare taster. Endret 24. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå