Gå til innhold

NEC DVD brenner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har opplevd feilbrenninger på min 3500, dette da med memorex-plater

hender òg at cd'er jeg brenner med nec'en ikke kan leses av pc'er med andre cd/dvd-rom'er

edit: for all del, den fungerer ypperlig. disse feilene ble nevnt kun for å vise at den ikke er 100% feilfri :)

Endret av Frikky
Lenke til kommentar

Nec er en av de bedre merkene(BenQ er noe bedre spør du meg).

Det å si at Nec'en aldri feilbrenner er å juge! Men det kommer litt ann på hva du kaller en feilbrenning da(høye PIE/PIF/Jitter verdier = feilbrenning, P0 Failures = feilbrenning i mine øyne)

Kvaliteten på platene som brukes har som regel mest å si, når det kommer til feilbrenninger!

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe en ny brenner så kjøp en BenQ1640. Nec er ikke en dårlig brenner, det er bare det at BenQen er så sykt mye bedre. Brennekvalitet, medie support, bitsetting etc etc.

Det er definitivt verdt de ekstra kronene du må gi for en benq.

Kommer snart til å legge ut en del scans gjort med en nec3500, forhåpentligvis i denne uka. Da kan du sammenligne selv.

Det hersker ihvertfall ikke noe som helst tvil hos meg. Benq1640 er og blir den beste brenneren på markedet akkurat nå.

Lenke til kommentar

Det står DVD+R DL på brenneren, hva betyr det?

Jegh vet at DVD?R er en standard men hva betyr DL?

Edit: Tror d står for dual layer eller noe. Men kan jeg da kun bruke DL CD'er å brenne med, eller kan jeg også bruke DVD+R?

Endret av ØSE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...