LowBalls Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hei, som topic sier, hvilken er best mener dere? jeg skal mekke sammen en pc, så da vil jeg kjøpe delene av den beste netshopen, med billig pris og god kvalitet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Etter å ha prøvd fleire synest eg NetShop er i toppen. Konkurransedyktige priser, kjempegod service og massevis av gode erfaringar frå folk. Ligger på topp (riktignok 5. plass, men det er 6 ganger fleire som har lagt inn erfaringar på NetShop enn dei andre) på Hardware.no's Webshopguide. Som med alle andre butikker har dei sine uheldige episodar, men det kjem du ikkje utanom. Endret 22. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har bare gode erfaringer med både Ps data, Mpx og Netshop. Men i det siste har jeg handlet utelukkende hos Netshop, og det kommer jeg til å fortsette med. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Komplett Data og Microplex(Mest kjølesystem og casemod på microplex) Har veldig dårlig erfaring med 3dfxcool.no, hjemmesiden bærer også preg av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 psdata;)men kan du ikke bare se i prisguiden her i forumet om hvor det er billigst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå