fullifaencom Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har en HP4700 med "en god del" kontakter, kan jeg bruke pda'n til å slå nr på k700'en min? f.eks via blåtann Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 da måtte k700 mobilen hatt muligheten til å få lagt inn ett program som lot den bli styrt over bluetooth. Kan hende det finnes til pc, men til pda er jeg usikker. Kanskje du bare skal synce kontaktene med outlook slik at de har det samme? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 da måtte k700 mobilen hatt muligheten til å få lagt inn ett program som lot den bli styrt over bluetooth. Kan hende det finnes til pc, men til pda er jeg usikker. Kanskje du bare skal synce kontaktene med outlook slik at de har det samme? ja, men jeg har over 2000 stk på pdan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 syncer du blir jo alle kontaktene sendt til outlook og når du så syncer med neste enhet henter enheten kontaktene den mangler fra outlook Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 syncer du blir jo alle kontaktene sendt til outlook og når du så syncer med neste enhet henter enheten kontaktene den mangler fra outlook og det skulle løse problemet mitt? K700 klarer ikke så mange kontakter... MEN jeg fant ut at pocketpc hadde direkte støtte for å ringe via bt.... var jo bare å trykke på kontakten i outlook og velge "dial with bt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå