Amstaff Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg vurderer å kjøpe dette kabinettet i fra 3r system http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR105SHB noen som har erfaringer eller noen synspunkter om dette kabinettet? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ser greit ut det der blir iallefall bra gjennomlufting med 70 000 hull. Vet ikke hvordan det blir med støv om det kanskje kan legge seg endel i hullene. Mitt gamle Chenbro kabinett med omtrendt samme hull i fronten ble det endel støv. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Bare tenkte på de hullene jeg.. kan ikke bli litt mykt da? med 70 000 hull? Lenke til kommentar
Amstaff Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 jeg veit ikke, om det blir mykt har lest en del,og det virker som om det er ganske stivt, men det med støv virker ganske logisk da. men er det noen som veit noe om det er bråkete med 70 tusen luftehull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå