danielsn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg fikk meg sommerjobb i hønefoss i 3 uker Skal jeg selge mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Grattis Er dette jobb over disk eller telefon? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Grattis Er dette jobb over disk eller telefon? over disk Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Grattis Er dette jobb over disk eller telefon? over disk Hvor? Jeg har også sommerjobb i Hønefoss! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Grattis Er dette jobb over disk eller telefon? over disk Hvor? Jeg har også sommerjobb i Hønefoss! mobildata (hønagata ved siden av kokkens) EDIT: og du Endret 22. juni 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Melkebaren...Litt mer i sentrum. Når er det du skal jobbe? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Melkebaren...Litt mer i sentrum. Når er det du skal jobbe? fra mandag EDIT: og når skal du jobbe? Endret 22. juni 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Vet ikke... Jobbet der i går og skal i morgen. Får også vite de andre dagene da. Fra mandag til... Sommerferien er ferdig? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Grattis! Skulle skaffe meg sommerjobb jeg også, men var ikke så lett det gitt. Spurte på fiskebudene, men der måtte man være 16 på grunn av forsikringen. Men neste år skal det nok bli jobb ja Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Vet ikke... Jobbet der i går og skal i morgen. Får også vite de andre dagene da. Fra mandag til... Sommerferien er ferdig? Nei, "bare" i 3 uker. Vil en tur til danmark og liknende i sommer også Fikk jobb der etter arb.uka Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fikk også jobb etter arbeidsuken, de ville ha nummeret mitt så kontaktet de meg og spurte om jeg kunne jobbe der til sommeren. Penger! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Fikk også jobb etter arbeidsuken, de ville ha nummeret mitt så kontaktet de meg og spurte om jeg kunne jobbe der til sommeren.Penger! Egentlig er de en stund siden de spurte meg da, bare jeg som har summlett litt med å få ut tråden. Meg spurte de siste dagen jeg jobbet. Det går tilfeldig vis ann å få litt rabatt til lunch? Dyrt på mega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå