hotstepper Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvordan finner jeg ut hvilket lydkort jeg har? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Har nå lest gjennom nettetiketten og kommet til den konklusjon at min oppførsel var forkastelig. Jeg beklager på det sterkeste. Hvordan finner jeg ut hvilket lydkort jeg hAR? Enhetsbehandling funker vel... Edit: Tidenes bump. Endret 24. juni 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) last ned everest home edition å finn ut hvordan lydkort du har. www.lavalys.com edit: feil link Endret 24. juni 2005 av RiFkinD Lenke til kommentar
BKB Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, last ned masse programvare for å finne det ut, det er mye enklere enn å gå i enhetsbehandlig. Not! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Ehh.. Noen ganger får jeg "Unknown PCI Device", som lydkortet mitt. Da er det ikke enkelt å finne ut hvilket lydkort man har nei. Eller? Kansje han faktisk leter etter driver? Er lydkortet ditt på hovedkortet, eller er det et ekstra kort? Endret 24. juni 2005 av BeFs Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Først sjekker du enhetsbehandlinga, finner du det ikkje der er Everest, som nevnt før i tråden, eit veldig greit program som har informasjon om det meste på PCen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå