MyBigMouth Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 bring em on A girl asked a guy if he thought she was pretty, he said...no. She asked him if he would want to be with her forever....and he said no. She then asked him if she were to leave would he cry, and once again he replied with a no. She had heard enough. As she walked away, tears streaming down her face the boy grabbed her arm and said.... You're not pretty you're beautiful. I dont want to be with you forever. I NEED to be with you forever. And I wouldnt cry if you walked away...I'd die... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 "Love is making a shot to the knees of a target 120 metres away using an Aratech sniper rifle with a tri light scope." Lenke til kommentar
Brownie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Et hull er et hull, og et knull er et knull, pikken har ikke øyne Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 bring em on A girl asked a guy if he thought she was pretty, he said...no. She asked him if he would want to be with her forever....and he said no. She then asked him if she were to leave would he cry, and once again he replied with a no. She had heard enough. As she walked away, tears streaming down her face the boy grabbed her arm and said.... You're not pretty you're beautiful. I dont want to be with you forever. I NEED to be with you forever. And I wouldnt cry if you walked away...I'd die... Så vakkert. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *snip* Så vakkert. kjedebrevsøl Love is the triumph of imagination over intelligence Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *snip* *snap* og espen askeladd Hehe, var jo ikke helt sånn seriøs da, kjedebrev suger btw. Men denne her har jeg dratt mange damer me, blant annet 73(jay du vet ka eg meine). Det va ein gang to froskår som sko øve veien, så blei han eine påkjørt, så sa han andre, komman ketsjup! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det mest romantiske jeg noensinne har hørt (og nå er det snakk om å bli rørt til tårer (ikke våte øyne, men TÅRER): Meet me in Montauk. Hvis du kjenner til sammenhengen er du nok enig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det mest romantiske jeg noensinne har hørt (og nå er det snakk om å bli rørt til tårer (ikke våte øyne, men TÅRER): Meet me in Montauk.Hvis du kjenner til sammenhengen er du nok enig. You pussy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå