cartMann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg så frurstert at det er rett før jeg kaster pc`en ut vinduet. Lyden på pc`en min funker ikke, den har funket etter jeg installert masse fra cd`en til HK(ASUS A8N-SLI Deluxe) og lydkortet(Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS) men etter jeg har restartet pc`en så funker ikke lyden lengre. Dette har f... skjedd 3 ganger at jeg får lyd så forsvinner den etter "100" timer på å prøve å fikse problemet. Ikke rart at folk blir så stresset idagens samfunn. Før ble du bare stresset hvis en mygg stakk deg. I dag er det 100 problemer hver dag. Ihvertfall for meg. Endret 22. juni 2005 av cartMann Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Forsatt ingen lyd. Vet ikke hvordan jeg fikk lyden til å virke i det helle tatt. Det er det samme om jeg bruker det innebygde lydkortet(foreløping) eller pci lydkortet så lenge jeg har lyd. Hva med noen svar, setter veldig pris på noen svar/hjelp. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) test lydkortet på en annen pc ! eller last ned knoppix for å teste om det er os som er ødlagt.. (knoppix er en linux versjon som kjøres rett fra cd) edit: hehe husker att brorn min hadde samme problem.. viste seg at lyden bare var muta.... da måtte jeg peke å le =) Endret 22. juni 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Har fremdeles ingen lyd. Skal installere alt fra HK og lydkort cd`en. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) du bør laste ned knoppix bare for å teste om det er windows som det er noe galt med.. om det er det du bruker.. jeg mista lyden engang på xp jeg å.. og det var IKKE ett driver basert problem. uansett lykke til.. Endret 23. juni 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du disablet onboard lydkortet? Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nyheter: Det interne lydkortet funker men ikke pci lydkortet. Så jeg har midlertidlig disable pci lydkortet og bruker det innebygde lydkortet mens jeg venter på energi til en runde med å prøve å få det til å fungere. Endret 24. juni 2005 av cartMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå