eNix Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hallo har fått et lite problem, har bestilt på pcutstyr, men har dessverre gått imot rese tiden min, og fikk ikke avbestilt varen . Nå lurte jeg på om åssen jeg skla gjøre dette. Hva vil skje når jeg ikke fåt hentet varen, det blir jo sent tilbake etter 14dager. Åssen kan jeg klarer dette opp, trenger erfaring fra folk som har berstilt fra denne nettsiden. Hva kna jeg gjøre. Takker for seriøse svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Forstår ikkje heilt problemstillinga di. "Gått imot rese tiden"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du skal på ferie når pakken ankommer postkontoret ditt, og pakken vil bli sendt tilbake innen du kan plukke den opp? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du får gå på postkontoret, gi de pakke nret og penger, så kan de hente ut pakken å passe på den for deg. Om de er så greie da.. Vist du ikke henter pakken, blir den automatisk sent tilbake etter 14 dager. Du får da en regning på porto til og fra, fra pcutstyr.no Hvertfall sånn det er alle andre plasser.. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ja beklager for misforståelsen. Ja reiser på lørdag og ser ut som pakken vill komme på mandag. Og har problemer med det og er egentlig ikke sikker på hva jeg skla gjøre Endret 22. juni 2005 av eNix Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det ingen som ikkje reiser på ferie som kan hente den for deg? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kommer du hjem lørdagen to uker senere kan du bare gå ned å hente den på mandag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Få noen du kjenner til å hente den, hvis det funker da.. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 hm, har egentlig valget med og sende det tilbake på 14dager retur på posten, men lurte på hvor mye jeg komemr til og betale osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå