hassan24 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Ser at veldig mange klager over dårlige erfaringer med komplett.no og diverse webshoper. Selv er jeg en god kunde hos komplett-data butikken i Trondheim. Er det like mange dårlige erfaringer med selve butikkene rundt om i landet, eller servicen generelt bedre her? Lenke til kommentar
adg Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei! Jeg har handla no'n ganger på Komplett i Oslo, og der er servicen bra. Men!, det er et veldig beskjedent utvalg der i forhold til komplett.no... Personlig har jeg ingen dårlige erfaringer derfra, så jeg fortsetter flittig å handle derfra, -og velger BORT den i Oslo pga. utvalget, ikke servicen! Mvh. adg Lenke til kommentar
sete Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har handlet på komplett i trondheim, og synes at servicen er grei den. men jeg synes at også at utvalget er dårligere og at prisene er relativt høye p.g.a ekspidjonsutgiftene. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er ingen ekspedisjonsutgifter i butikkene til Komplett, det er butikkpris og webpris. Webprisen er lavere grunnet at det ikke er noen direkte butikk, og ingen kundebehandlere å forholde deg til direkte. Nemli. Lenke til kommentar
sete Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 14:45, TomasK skrev:Det er ingen ekspedisjonsutgifter i butikkene til Komplett, det er butikkpris og webpris. Webprisen er lavere grunnet at det ikke er noen direkte butikk, og ingen kundebehandlere å forholde deg til direkte. Nemli. det jeg mente var butikkmedarbeidere Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Syns oxo at komplett i Trondheim har blitt bedre/bra! Hadde god del problemer med et pc-kjøp der tidligere (de rota noe sinnsykt med dele-bestilling og levering, samt service i butikk etterpå). Da de først kom til Trondheim virket det som de kun var ute etter å tjene penger, lite medarbeidere og masse salg, ikke tid til tlf og kundebehandling. Men nå har de flere medarbeidere og bedre organisering :smile: som har ført til en mye bedre service enn tidligere. Skal jeg handle stort, så kjøper jeg over nett til svenske eller danske butikker. Småvarer kjøpre jeg hos komplett i byen her. Har hatt flere gode problemfrie kjøp hos itbutikken, databutikken, og 3dfxcool. Disse har levert varene utrolig raskt (følger pakkesporing på nett). Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 15:14, Kjellis skrev:Da de først kom til Trondheim virket det som de kun var ute etter å tjene penger, lite medarbeidere og masse salg, ikke tid til tlf og kundebehandling. Men nå har de flere medarbeidere og bedre organisering :smile: som har ført til en mye bedre service enn tidligere. Grunnen til litt rot i begynnelsen er at man som nykommer må få ordentlig rotfeste får man kan begynne å ansette flere og ekspandere. Det er store utgifter forbundet med en nyetablering, og ingen, selv ikke komplett, hadde forventet en slik pågang som det ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå