Gå til innhold

Butikkerfaringer


Anbefalte innlegg

Ser at veldig mange klager over dårlige erfaringer med komplett.no og diverse webshoper. Selv er jeg en god kunde hos komplett-data butikken i Trondheim. Er det like mange dårlige erfaringer med selve butikkene rundt om i landet, eller servicen generelt bedre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har handla no'n ganger på Komplett i Oslo, og der er servicen bra. Men!, det er et veldig beskjedent utvalg der i forhold til komplett.no...

 

Personlig har jeg ingen dårlige erfaringer derfra, så jeg fortsetter flittig å handle derfra, -og velger BORT den i Oslo pga. utvalget, ikke servicen!

 

Mvh. adg

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-24 14:45, TomasK skrev:

Det er ingen ekspedisjonsutgifter i butikkene til Komplett, det er butikkpris og webpris. Webprisen er lavere grunnet at det ikke er noen direkte butikk, og ingen kundebehandlere å forholde deg til direkte. Nemli.


det jeg mente var butikkmedarbeidere

Lenke til kommentar

Syns oxo at komplett i Trondheim har blitt bedre/bra!

Hadde god del problemer med et pc-kjøp der tidligere (de rota noe sinnsykt med dele-bestilling og levering, samt service i butikk etterpå).

Da de først kom til Trondheim virket det som de kun var ute etter å tjene penger, lite medarbeidere og masse salg, ikke tid til tlf og kundebehandling. Men nå har de flere medarbeidere og bedre organisering :smile: som har ført til en mye bedre service enn tidligere.

 

Skal jeg handle stort, så kjøper jeg over nett til svenske eller danske butikker. Småvarer kjøpre jeg hos komplett i byen her.

 

Har hatt flere gode problemfrie kjøp hos itbutikken, databutikken, og 3dfxcool. Disse har levert varene utrolig raskt (følger pakkesporing på nett).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-24 15:14, Kjellis skrev:

Da de først kom til Trondheim virket det som de kun var ute etter å tjene penger, lite medarbeidere og masse salg, ikke tid til tlf og kundebehandling. Men nå har de flere medarbeidere og bedre organisering :smile: som har ført til en mye bedre service enn tidligere.


 

Grunnen til litt rot i begynnelsen er at man som nykommer må få ordentlig rotfeste får man kan begynne å ansette flere og ekspandere. Det er store utgifter forbundet med en nyetablering, og ingen, selv ikke komplett, hadde forventet en slik pågang som det ble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...