DurinVIII Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Heisann skal kjøpe meg et headset snart, men har overhodet ikke snøring på hva som er bra og ikke. Headsettet skal først og fremst funke til kommunikasjon over internett, til f.eks. CS:S og andre nettbaserte spill. Har ikke lyst til å betale noe særlig mer enn 500 kr... Noen som har tips til et headset som passer meg?? Takker for svar Lenke til kommentar
everex Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg synes du burde kjøpe et headset som dette Det koster litt mer enn 500 kroner da, men har det så veldig mye å si da? Endret 22. juni 2005 av everex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Før det går vidare vil eg spørre om ein ting. Er det snakk om lukkede eller åpne? Sånn eller sånn Eg vil anbefale lukkede. Om du ikkje skal springe rundt med det (hvilket eg tipper du ikkje vil gjere med eit headset med mikrofon) så er lukkede det beste, synest eg. Du stenger ute det meste av lyd, kan ha dei på i timevis utan irritasjon og høyrer lyden på ein annan måte, du blir liksom meir inni spelet. Lenke til kommentar
everex Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg også foretrekker på det sterkeste et lukket headset. Slipper å høre mammaen din som maser når du spiller Jeg skal selv kjøpe det headsetet jeg anbefalte tidligere. Jeg prøvde det hos en venn, og ble forelsket med en gang Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg vil da anbefale koss ur40, som er lukket. det er meget behagelig å ha på og har en god balanse mellom diskant, bass og mellomtoner. VELDIG lett er det også, veier nesten ingenting. funker like bra til musikk som til cs http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123347&cks=SER Lenke til kommentar
everex Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Da jeg brukte det headsetet på LAN en gang fikk jeg vondt rundt ørene etter noen timer. Så hvis du bruker det over lengre tid er ikke dette headsetet å anbefale Men ellers er det valdig bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Personlig har eg eit Koss Pro3AA headset og ein mikrofon eg skulle kaste på jobben av topp kvalitet . Kjøpte eit Koss SB45 headset til bror min for eit par veker sidan og synest det er meget bra. Det er greit å ha mikrofonen fast på settet. Lyden er etter mine øyrer god og meget behagelig å ha på, stenger det meste av lyd ute så du får 100% fokus på skjermen og lyden. Kan anbefale eit Koss SB45 til 318,- NB: 318,- er på Databutikken.com, som leverer frå Sverige. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 everex. koss ur40 du snakker om ? kan sitte på med det i flere timer jeg uten at jeg merker jeg har det på en gang. slikt er det også med de fleste kameratene jeg kjenner som har koss ur40 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Merk deg at UR40 ikkje har mikrofon. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 siden koss ur40 ikke har mikrofon så ville jeg kjøpt en på clas ohlson til 60kr. har brukt den i flere år nå og har kjempe god lyd fremdeles de fleste jeg kjenner har både koss ur40 og den mikrofonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå