Gå til innhold

Hvilket headset burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Heisann skal kjøpe meg et headset snart, men har overhodet ikke snøring på hva som er bra og ikke.

Headsettet skal først og fremst funke til kommunikasjon over internett, til f.eks. CS:S og andre nettbaserte spill. Har ikke lyst til å betale noe særlig mer enn 500 kr...

Noen som har tips til et headset som passer meg??

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før det går vidare vil eg spørre om ein ting. Er det snakk om lukkede eller åpne?

Sånn

filename_4.jpg

eller sånn

1_4.jpg

Eg vil anbefale lukkede. Om du ikkje skal springe rundt med det (hvilket eg tipper du ikkje vil gjere med eit headset med mikrofon) så er lukkede det beste, synest eg. Du stenger ute det meste av lyd, kan ha dei på i timevis utan irritasjon og høyrer lyden på ein annan måte, du blir liksom meir inni spelet.

Lenke til kommentar

Jeg også foretrekker på det sterkeste et lukket headset. Slipper å høre mammaen din som maser når du spiller :p

Jeg skal selv kjøpe det headsetet jeg anbefalte tidligere. Jeg prøvde det hos en venn, og ble forelsket med en gang :love:

Lenke til kommentar

Personlig har eg eit Koss Pro3AA headset og ein mikrofon eg skulle kaste på jobben av topp kvalitet ;).

Kjøpte eit Koss SB45 headset til bror min for eit par veker sidan og synest det er meget bra. Det er greit å ha mikrofonen fast på settet.

Lyden er etter mine øyrer god og meget behagelig å ha på, stenger det meste av lyd ute så du får 100% fokus på skjermen og lyden.

Kan anbefale eit Koss SB45 til 318,- NB: 318,- er på Databutikken.com, som leverer frå Sverige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...