F1_4 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei! Enkelt spørsmål. Trenger en MP3-spiller så tiden går fortere på jobb nå i disse varme sommerdager. Har følgende krav: - Batterikapasitet til en arbeidsdag og gjerne litt til (8t ->). Gjerne AAA-batteri - GOD RADIO(!) - 512mb eller mer - Maks 1000kr Sikler på Muvo N200 og en spiller fra Sandisk. Noen råd? Mvh Rune Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Personlig er jeg veldig glad i Muvo! Har en billig versjon med skjerm og 128mb og jeg elsker den! Godt system, enkel i bruk, liten og lett og den har alt av innstillinger! Kan flippe LCDn 180 grader etter hvor du liker å ha knappene i forhold til skjermen og det er en hau av EQ-instillinger og du kan mappe opp MP3ene og ja.. En hendig, genial og pen liten sak som etter min mening er verdt hvert øre! Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kjøpte nettopp en Creative Muvo Micro 1gb.. sjekk prisguiden for å se hva jeg synest om den... Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for svar! Hvordan er radio-delen på N200? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ganske god, får hvertfall inn de kanalene jeg kan få inn her jeg bor, og det er ikke noe skurring eller noe sånt heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå