EB_Veyron Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har opplevd at min Acer TM 8103 skrur seg av uten noe som helst forvarsel mens jeg sitter og f.eks spiller et spill. Det har hittil bare skjedd under spilling mens jeg har hatt strømmen koblet i. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Slår den seg av sånn brutalt, eller logger den av osv? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Veldig brutalt ja.. blir helt svart helt plutselig. Ingen avlogging Har skjedd i noen dager nå. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kan det være dårlig kontakt mellom evt batteri og maskin? Eller at det oppstår mye varme ved spilling, at maskinen slår seg av ved høy temperatur? -John Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ikke batteriet som er problemet tror jeg, ettersom det samme skjer når jeg ikke har batteriet i (bare strøm). Mulig det kan ha noe med strømforsyningen å gjøre. Det er jo en forholdsvis ny pc... Men hadde det vært varme som er problemet burde vel det skjedd tidligere, har nemlig bare skjedd de siste dagene. Men når den kjøres med max performance er den jo nokså varm, noe den har vært fra dag 1. Endret 22. juni 2005 av EB_Veyron Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Mulig det kan ha noe med strømforsyningen å gjøre. Den går jo på batteri, om du røsker ut nettstrømmen, skal jo maskinen kjøre helt fint videre, eller? -John Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Skal jo i teorien gå over til batteristrøm da ja, strømforsyninga er veldig varm, den skrur seg dessuten bare av når strømmen er plugget i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå