ZoRaC Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei! Noen som vet om et program jeg kan bruke til å begrense hvor lenge en bruker kan være innlogget og/eller når han kan logge inn(tidspunkt)? Snakker om lokalt innlogget på enten Win98SE eller W2k Pro... :smile: I Win98SE bruker jeg M$ Familiepålogging... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Mulig du i W2K kan sette noe i "Local Security Policy" under Admin tools. Sitter ikke på W2K her, så jeg får ikke sjekka for deg... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 09:01, Mad Wolf Magnux skrev:Mulig du i W2K kan sette noe i "Local Security Policy" under Admin tools. Sitter ikke på W2K her, så jeg får ikke sjekka for deg... Har lett etter det, men finner ikke noe... :sad: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Kanskje det fungerer på serverversjonen? Da veit jeg ikke... En veldig alternativ mulighet er Shutdown.exe, et program som kan skru av PC'n eller logge ut brukeren etter en gitt tid (desverre gitt i kun sekunder). Du kan lage et skript som starter automatisk ved pålogging og som aktiverer shutdown.exe. Men det er ingen ordentlig god løsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå