ggp Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har nettopp formatert og trenger derfor min lyd driver. Problemet er at jeg ikke vet hva lyd driveren min heter, hva skal jeg gjøre da ? Kan noen hjelpe meg her ? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Finn merke på HK/Lydkort. Klikk deg inn på produsentens side, der ligger alle driverne du trenger. Hvis det er eldre saker så kan det hende du finner den på driverguide.com Lykke til! Lenke til kommentar
ggp Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Skal vi se... HK: Asus 47V600-X Stikker innom hjemmesiden dems da Lenke til kommentar
ggp Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 ... Har et lite problem, jeg finner ikke lyd driveren min hos asus.com Synest det var litt vanskelig å finne frem osv. Noen som kan hjelpe meg og gi en url til selve download siden til lyd driveren min ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Gi meg en link til hovedkortet ditt,så skal jeg finne rett driver til deg, Jeg finner ikke noen hovedkort som heter Asus 47V600-X. Edit:Er det dette hovedkortet du har? Hvis der er det,så finner du driveren din her. Endret 23. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Er ikkje A7V då? A7V600 Sidene til Asus funker ALDRI.... Endret 22. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå