Pixi Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har fått et brev fra telenor, hvor det står at de oppgraderer sentralen jeg er tilknyttet til. Noen fler som har fått dette brevet? Dette tyder vel på at de har begynt å oppgradere linjene..? Trykk på linken under for å se brevet: Telenor Brev Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Telenor oppgraderer sentral for sentral... kalles migrering... dette startet i mai og kommer til å pågå utover sommeren/høsten. Dette gjelder hele Norge og er i forbindelse med oppgradering til nye hastigheter samt klargjøring for nye tjenester. Enkelte kan få problemer etter migrering med den nye hastigheten... dette spesielt om en er på en lang linje. DERE ER ADVART! Hilsen telekommunikasjonsmontør. Endret 22. juni 2005 av godonnet Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Telenor oppgraderer sentral for sentral... kalles migrering... dette startet i mai og kommer til å pågå utover sommeren/høsten. Enkelte kan få problemer etter migrering med den nye hastigheten... dette spesielt om en er på en lang linje. DERE ER ADVART! Hilsen telekommunikasjonsmontør. De har vel sendt ut brevet til alle kundene over hele landet, tenker jeg. Og starter vel på en sentral hvor det er minst folk. Typisk Stjelenor Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Telenor oppgraderer sentral for sentral... kalles migrering... dette startet i mai og kommer til å pågå utover sommeren/høsten. Enkelte kan få problemer etter migrering med den nye hastigheten... dette spesielt om en er på en lang linje. DERE ER ADVART! Hilsen telekommunikasjonsmontør. De har vel sendt ut brevet til alle kundene over hele landet, tenker jeg. Og starter vel på en sentral hvor det er minst folk. Typisk Stjelenor Tror dette er ganske så tilfeldig... jobber som montør for Telenor i Stavanger-området... og her har de oppgradert bl.a. sentral HLG (Hillevåg) som har ca 10 000 abonnenter... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Telenor oppgraderer sentral for sentral... kalles migrering... dette startet i mai og kommer til å pågå utover sommeren/høsten. Enkelte kan få problemer etter migrering med den nye hastigheten... dette spesielt om en er på en lang linje. DERE ER ADVART! Hilsen telekommunikasjonsmontør. De har vel sendt ut brevet til alle kundene over hele landet, tenker jeg. Og starter vel på en sentral hvor det er minst folk. Typisk Stjelenor Tror dette er ganske så tilfeldig... jobber som montør for Telenor i Stavanger-området... og her har de oppgradert bl.a. sentral HLG (Hillevåg) som har ca 10 000 abonnenter... Men siden de sender ut, og at det står, i løpet av de neste par ukene, så burde det jo ikke ta altfor lang tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå