Nord3ng Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en billig Gruppe A vinge til min Volvo 244?? Setter pris på alle forslag Endret 24. juni 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Skulle ikke forundre meg om du fikk NYTT ifra Volvo Sverige.. ring til Volvo Norge, kanskje de har ett telefonnummer elns EDIT: Si ifra hvis du får tak i! Skal kanskje ha det selv etterhvert Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Original vinge du skal ha eller bare en vinge som passer? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Her kan du kjøpe Gruppe A vinge replika: http://www.brickstylz.com/html/rear_wings.html Ikke dumme de Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Han skulle ha en Gruppe A vinge.. Den er fet Du ser vingen.. kasnkje litt dårlig, men.. tror dette er en kopi forresten, den har ikke de "rillene" i midten og utover.. Ser om jeg finner ett annet, men google bildesøk ahr SVIKTET Fant ingenting Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Den replikaen jeg linka til da, er jo klin lik orginalen.. så den er kos.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Det er kos BTW, hvordan blir det med frakt osv? orker ikke å se etter selv Edit: Aaah, det er i canada.. blir dyrt for frakt da.. Edit2: Så ikke at du hadde linka til den jeg.. unnskyld.. Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå