Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

HJELP! hadde treng tet lite tips her

Anbefalte innlegg

har blitt ferdig med å montere seas elementen i døra nå. Har laget hull å støppt rundt me glassfiber ittepå for å forsterka det skikeligt. Blei ganske bra, men så oppdaga eg et lite problem. det e litt ujevn overflate rundt det eina elemente. så det e ikkje heilt tett rundt elemente :( Nogen så har tips te ke eg kan bruka for å få tetta hulle skikeligt? Prøvde med silikon det funka heilt sikkert, men blei for synligt. Såg styggt ut så eg reiv det av igjen.

Har endel meter me tetningslist fra eltek ligganes her. Kansje det vil gjør nytten?

post-228-1119459913_thumb.jpg

Endret av Poolish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klin på litt blacktite fra Loctite, smør på svineriet àla sjokade på brødskiva. La stå og tørke og du har ei knallfin gummipakning. Lett å ta av om du blemmer første gangen også, samt at evt rester pirkes enkelt av. Blir som litt seigt viskelær.

Ser knall ut, keep up the good work :thumbup:

Skulle du plages med skranglelyder fra døra må du nok til med dempematter, men det er fort gjort bare en får en solskinnsdag en gang. Sommer my ass, hehe :p

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Du skal finne sakene i hvilkensomhelst byggsjappe eller jernvaresjappe.

System supply eller Felleskjøpet har kanskje også.

Sjøl så har jeg egen *kremt* leverandør av slikt da bruttern jobber som industrimekaniker, hehe :D

Va det eg tenkte at det sikert fantes på sånne plasse. Fant bare ikkje den black varianten på nette. Har byggsjappa et par hundre meter borti veien her. Får vell ta en tur bort der en dag

Industrimekaniker ja. håpe på å bli det snart eg og. eller helst automatikkmekanikker då, men eg tar det eg får. Har vell inne en 30 søknada eller noge sånt på læreplassa :p

Endret av Poolish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...