Poolish Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) har blitt ferdig med å montere seas elementen i døra nå. Har laget hull å støppt rundt me glassfiber ittepå for å forsterka det skikeligt. Blei ganske bra, men så oppdaga eg et lite problem. det e litt ujevn overflate rundt det eina elemente. så det e ikkje heilt tett rundt elemente Nogen så har tips te ke eg kan bruka for å få tetta hulle skikeligt? Prøvde med silikon det funka heilt sikkert, men blei for synligt. Såg styggt ut så eg reiv det av igjen. Har endel meter me tetningslist fra eltek ligganes her. Kansje det vil gjør nytten? Endret 22. juni 2005 av Poolish Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Klin på litt blacktite fra Loctite, smør på svineriet àla sjokade på brødskiva. La stå og tørke og du har ei knallfin gummipakning. Lett å ta av om du blemmer første gangen også, samt at evt rester pirkes enkelt av. Blir som litt seigt viskelær. Ser knall ut, keep up the good work Skulle du plages med skranglelyder fra døra må du nok til med dempematter, men det er fort gjort bare en får en solskinnsdag en gang. Sommer my ass, hehe Endret 22. juni 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Klin på litt blacktite fra Loctite Det høres bra ut rekne me at fargen på det e svart og ut fra navne Men kor selges sånt då? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du skal finne sakene i hvilkensomhelst byggsjappe eller jernvaresjappe. System supply eller Felleskjøpet har kanskje også. Sjøl så har jeg egen *kremt* leverandør av slikt da bruttern jobber som industrimekaniker, hehe Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Du skal finne sakene i hvilkensomhelst byggsjappe eller jernvaresjappe.System supply eller Felleskjøpet har kanskje også. Sjøl så har jeg egen *kremt* leverandør av slikt da bruttern jobber som industrimekaniker, hehe Va det eg tenkte at det sikert fantes på sånne plasse. Fant bare ikkje den black varianten på nette. Har byggsjappa et par hundre meter borti veien her. Får vell ta en tur bort der en dag Industrimekaniker ja. håpe på å bli det snart eg og. eller helst automatikkmekanikker då, men eg tar det eg får. Har vell inne en 30 søknada eller noge sånt på læreplassa Endret 22. juni 2005 av Poolish Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Burdte ordne seg da, bare pass på at lærlingeoppgavene ikke er å gjøre privatarbeid for han som skal være "fadder" på deg, hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå