CannibalCorpse Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 De europeiske (eller evt. bare norske?) modellene ser ikke ut til å ha BT, selv ikke med B/G-WLANkortet. Nå har jeg også fått en død pixel! Den er grønn, og lar seg ikke massere bort... Den ser ut til å være der konstant, noe som kanskje kan bli et lite irritasjonsmoment etterhvert. Men, håper det ordner seg. Forhåpentligvis dukker ikke flere opp (dersom det blir oppmot 3-4 kan man vel få byttet?). Skjermen er uansett meget bra ellers. Ja har også en grønn død piksel, og omtrent midt på skjermen og da men som regel er det andre ting på skjermen som tar oppmerksomheten så jeg bryr meg egentlig ikke. Håper bare det ikke dukker opp flere nei. Lenke til kommentar
ghulroth Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 kanskje et litt tilbakestående spørsmål, men: hvordan er "lyden" på tastaturet. kan man f.eks. sitte på en lesesal og knatte rolig uten å være en pest og en plage for folka rundt? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) kanskje et litt tilbakestående spørsmål, men: hvordan er "lyden" på tastaturet. kan man f.eks. sitte på en lesesal og knatte rolig uten å være en pest og en plage for folka rundt? Sitter og skriver på S260 nå, og etter jeg satte i 4 av de 6 skruene jeg mottok fra Komplett idag synes jeg tastaturet er ganske godt å skrive på, det lager en slik hard, litt dyp lyd, ikke noe skranglete, langt i fra, men det høres ja, så absolutt. Men det gjør man vel med alle tastatur, bærbare såvel som "løse"? Vil i samma slengen høre med andre som har en s260 om de kan sjekke om de to skruene fremst, ved statuslysene er littegranne lengre enn de andre skruene, fordi de to skruehullene vil ikke ta noen av skruene jeg fikk fra Komplett, virker som enten at gjengene er gåene eller at skruene er for korte til å "ta tak". Og for å legge til, maskinen er mye fastere og føles enda mer solid nå etter at jeg fikk satt på plass de utelatte skruene. Er utrolig fornøyd med denne maskinen!! Den døde pixelen merker jeg ikke noe til engang. Endret 25. juni 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Noen som kan sjekke sin S260, de to skruene lengst foran under, ved statuslysene og se om de er lengre enn de andre? Fikk satt i 4 av de seks skruene Komplett sendte men de to foran vil ikke "ta tak", som om enten gjengene er øelagt eller at skruene ikke er lange nok. virker og som om skruehullet er littegran dypere enn skruen. så tenkte kanskje skruer som er et par-tre millimeter lengre kunne gå. Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hvordan er viftestøyen på denne bæbare, burde den ikke støye lite siden den har dårlig grafikkkort, tenkte jeg skal anbefale denne bærbaren til noen. Endret 27. juni 2005 av spikeshot Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ja kan så absolutt anbefale denne !! Synes det er en sinnsyk herlig maskin, veldig god kvalitet, nydelig skjerm, etter min mening ganske stillegående ved vanlig bærbar bruk (hørte ikke vifta under en runde med Medal of Honor heller for den saks skyld). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå