Gå til innhold

[GTA]Cheats: Bra? ikke?.. bruker du ? eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte cheats en gang i GTA Vice City (Der du skal redde Lance på søppelplassen) og San Andreas (Det Wuzi-oppdraget på båten). Hadde prøvd så mange ganger, så jeg ville bare videre. Resten av spillet klarer jeg fint uten cheats, men koder er bare et sjeldent onde jeg bruker for å komme videre etter å ha prøvd oppdraget xx antall ganger..

Lenke til kommentar
Brukte cheats en gang i GTA Vice City (Der du skal redde Lance på søppelplassen) og San Andreas (Det Wuzi-oppdraget på båten). Hadde prøvd så mange ganger, så jeg ville bare videre. Resten av spillet klarer jeg fint uten cheats, men koder er bare et sjeldent onde jeg bruker for å komme videre etter å ha prøvd oppdraget xx antall ganger..

Jeg ville anbefalt å sjekke diverse FAQs/walkthroughs før du bruker kode, der finner man ofte lure taktikker.

Lenke til kommentar

cheats i san andreas ødelegger gameplayen totalt.

er litt kos og være fattig ghetto-boy, kapre en motorsykkel, dra litt på bakhjulet for å tjene penger til en burger meal :D

Brukte juksekoder i spill det gjorde jeg da jeg var 10 år og satt og spilte wolfenstein3d (mil) og doom(idkfa og iddqd). Hehe husker dem enda.

Off-topic:

Husker selv når jeg cheata som bare faen på doom, idkfa og iddqd. :p

Men så husker jeg at jeg prøvde de kodene på Pitfall, og da kom det opp et vindu som sa : This is not Doom, you cheater (eller noe i den duren) :p

Hehe, var kanskje ikke så relevant men men.

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar

Skal ikke sitte her som en liten engel å si jeg ikke bruker cheats før etter 100% fullført spill for da juger jeg.

Ja, jeg bruker cheats en del ganger. Som f.eks når jeg hadde plagdes med et mission X antall ganger, og tror neppe tastaturet hadde overlevd en omgang til. Så jeg brukte semi-infinite health koden.

Mange kan si at cheats er fy fy, og de greiene der, men de er nå der for en grun.

Og det er ikke noe som er feter enn fet musikk mens du cruiser san andreas i en Harrier :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg noen gang har vært så frustrert på grunn av et spill før (vel, muligens bortsett fra BF2 som absolutt ikke fungerer for meg) jeg hadde prøvd den flygeskola.

Huff, så frustrerende det var!

Like vel tenkte jeg faktisk aldri på cheats. :)

Har nå gått igjennom hele historiedelen nå, og jeg tror jeg etter hvert kommer til å bruke litt cheats (for å få gjengkrigene til å gå raskere og uten risiko for at jeg faktisk blir knerta på åpen gate av folk på hver side).

Jeg er ikke mot cheats (BARE I SINGLEPLEYER!), har en person lyst til å cheate, så må han få lov til det.

Hvorfor skal han da få så mye kritikk på det fra andre brukere her på forumet, når det i det hele tatt ikke raker andre?

Men selv prøver jeg å holde meg unna cheats så lenge jeg klarer, med mindre det er noe som ER umulig (altså, praktisk talt umulig), da må jeg noen ganger gjøre noe.

Men noe som er leit med cheats er at det ene ofte fører til det andre, og til slutt bruker dubare en hoppe-kode for å hoppe deg videre fra plass til plass over kortest mulig tid, også slik at du slipper å måtte drepe fiendene.

Slik ble det for en kompis av meg da han spilte Gothic 2 og Boiling Point.

Til slutt gikk han ikke ett skritt lenger, han hoppet bare.

Lenke til kommentar

Når jeg bruker cheats bruker jeg bare de livsnødvendigste kodene, de som gjør oppdraget litt letter men fremdeles ikke for lett.

Plagdes grønn på flyskolen jeg å, men brukte ikke cheats der. Eneste som er irriterende med fly handlinga er den forvirrende kombinasjonen av tastene som er i bruk.

Lenke til kommentar
synes flyskolen var lett å fp 100% på jeg... bilskolen er verre.

Du er rar, du ja. :p (ment på en morsom måte :) )

Bilskola, motorsykkelskola, og båtskola var jo superlette. Bilskola var liksom ikke sånn at man fikk 100% på første forsøk, men jeg kan aldri tenke meg å ha slitt mer på bilskola enn flyskola.

Flyginga er ikke så vanskelig (i allefall om man bare prøver hardt nok), man må bare være tålmodig med styringa, for hvis ikke begynner flyet å komme ut av kontroll.

Men problemet er jo nettopp dette! Mens selve kontrolleringa av flyet er laget slik at man skal ta det rolig, er skola motsatt!

RIngene er satt utrolig nærme hverandre, hvor det er vanskelig å få flyet til å seile inn gjennom den uten å virre rundt noe forferdelig mye først, i allefall de første hundre gangene man prøver.

Men når man bare blir litt mer vant med flyginga er den slettes ikke så verst! :) (dog de, som mange andre, kunne godt lært litt av BF-serien)

Lenke til kommentar

Når jeg begynte på flyskolen var alt bare drit. Kunne ikke fly en plass. Men så ordnet jeg litt på knappene slik at jeg bare bruker piltastene og W,A,S,D. Da gikk det mye bedre. Minnet en del om PS2 versjonen da. Så da var det ikke så vanskeligt å få 100%

Folk må bruke koder så mye de vil. Men ikke gå rundt og skrøyd om hvor utroligt filink du er eller hvor fort du kom igjennom spillet. Det irriterer meg. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...