stian_20 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) //Slurvefeil! Beklager, den virker nå. Hei, jeg sliter virkelig med dette problemet så jeg er takknemlig for all hjelp! Jeg har prøvd å sette sammen pcen, men uansett hva jeg gjør vil den ikke starte. Alle komponentene er nye, så jeg kan jo ikke garantere for at de er 100%, men uansett trenger jeg råd! Komponentene er som følger: Viking kabinett (Netshops standardkabinett) og den medfølgende 350w strømforsyningen Asus P4S800 socket 478 HK OCZ PC3200 512mb minne Celeron D 355 2,8 ghz En vanlig IDE-disk (seagate barracuda) En tradisjonell GPU Jeg har forsøkt å koble ledningen til strømknappen på alle tenkelige måter (to mulige måter, teksten frem og teksten bak...), tuklet frem og tilbake med de andre små ledningene osv. Minnet sitter helt fast, cpuen er satt på riktig i sokkelen, og både grafikkortet og harddisken er riktig i. HK har et grønt lys når strømmen står på, så det er ikke noe galt med strømforsyningen. Endret 22. juni 2005 av stian_20 Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har du lest i manualen at power knappen er koblet rett på hk? Den kan jo kobles flere plasser... Lenke til kommentar
stian_20 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, for så vidt. Koblingen står avbildet i manualen og på hovedkortet. Jeg har satt den på riktig plass, og har prøvd både med teksten frem og teksten bak (snudd den). Det hjelper ikke et dugg, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå