Uknuselig Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg slettet en fil på system32 og det gjor sånn at jeg mista sånn at jeg kunne skifte bakrund osv. Husker ikke hva filen hetet, men den bynnte hvertfall på "O". alt funker, kan spille osv. Men har mistet en del som dere kan se på bildet. Forslag til noe jeg kan gjøre ? Hvor jeg kan finne den filen ? Vil helst ikke installere windows på nytt:/.Dere lurer sikkert på hva grunnen til at jeg slettet den. Det er at d var mye som skjedde å vanskelig å forklarer Lenke til kommentar
tukols Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Den mellingen som står på skjermen forteller deg du har fått virus. Det er denne her: http://securityresponse.symantec.com/avcen...ktophijack.html Hilsen tukols Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En virus kontroll sletter dette viruset enkelt, kjør en virus scan. Har nylig hatt det samme. Men den windowsen du har der , hva slags type er det? hvor får du tak i det? skjønner er lei av vanlig sølv style. :S Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 har prøvd å fjerne d og d gikk ,men d kommer bare tilbake. Bare søk etter style-xp på google så finner du d programme som gjør slik at du kan skifte skins osv Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Kill alle prosesser som kjører, og run en virusscan du kan forresten endre farger, style etc. i standard høyreclick på skrivebordet -> egenskaper/properties -> Utseende Endret 28. juni 2005 av Vizla Lenke til kommentar
tukols Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Start opp i sikkerhetsmodus, (Safe mode) Da starter computeren med det absolutt minimale som skal til for at den kan arbeide. (Trykk F8 under oppstart) Nå kjører du en virus scan. Håper det lykkes. Hilsen tukols Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kansje ikke så lurt å laste ned musikk/video eller hva det er du laster ned. Hvis du ikke vil ha virus da.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kansje ikke så lurt å laste ned musikk/video eller hva det er du laster ned. Hvis du ikke vil ha virus da.. mp3 kan ikke inneholde virus, det kan heller ikke .avi filer. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Tok å formaterte istede for.Hadde ikke gjort d på 2år uansett.Takk for hjelpen forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå