Siq Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei! Har planer om en større oppgradering av hardware. Problemet er å holde kostnadene nede. Må ha nytt det meste. PCI-e er et must. Vurderer å "kun" sette i et 6600gt sli kort, for så å kjøpe et til senere. Mener å ha lest om flere som har store problemer med å få SLI oppsett til å bli stabilt. Noen som har erfaringer? evt bør jeg spare litt til å gå for et 6800gt?? btw ja det er BF2 sin feil dette...... + har lyst å bruke den gamle pc til linux Siq Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Etter hva jeg har lest er Sli 6600GT borkasta penger. Kjøp heller et 6800GT. Det er mest økonomisk/ytelse. Liten titt. http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2451&p=8 Selv kjøper jeg nå en Sparkel 7800GTX til 4600,- Lenke til kommentar
Siq Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Takker for svar. Skummel link...... Er jo nesten umulig å komme under 10k cpu, ram, hd, hk, psu, kabinett og skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå