Margarus Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 yes legg bilder her sko ønske jeg også , snublet over noe kobber =) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hehe, men tror faktisk jeg dropper RBX klon nå. For har ikke nok plexi, men skal prøve noe nytt. Tror jeg skal ha plexi nok til denne, har heller ikke sett noen andre lage noe lignende selv. Tror også denne burde kjøle ganske så bra. Bilder av tegning: Ka du tru? Edit: Ja jeg skal ha kjøleribbe... Endret 3. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Drunken_Master Ser nesten lik ut som TDX http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DDTDX478 Eneste forskjellen er den "kopperbua", som jeg egentlig ikke skjønner hva er til. Vannet vil jo bli låst litt inne der da. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 vann kanalen der ligna jo egentlig litt på mitt design syns jeg....jeg har jo også en liten krok som vanne kommer inn så må det gå runt =) tegningene var no greie dei....ser lovendes ut =) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) vann kanalen der ligna jo egentlig litt på mitt design syns jeg....jeg har jo også en liten krok som vanne kommer inn så må det gå runt =) tegningene var no greie dei....ser lovendes ut =) Bare at du ikke har den ribba i midten. Edit: Gratulerer med dagen Margarus Endret 4. juli 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 vann kanalen der ligna jo egentlig litt på mitt design syns jeg....jeg har jo også en liten krok som vanne kommer inn så må det gå runt =) tegningene var no greie dei....ser lovendes ut =) Bare at du ikke har den ribba i midten. Edit: Gratulerer med dagen Margarus takker for det Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Grattis med dagen, bare en uke til jeg har bursdag Ja, Ongabonga det blir ganske likt. Og nei vanne blir ikke sperret Margarus: Ja det er ganske likt ditt system, men jeg lager jo på en litt annen måte. Jeg lekte litt med noe kobber igår, derfor fikk jeg litt lyst til å bare prøve dette. Den kobberbiten er der får å få vannet til å surre litt rundt i blokken. Da går det rundt i en kanal. Som sakt skal jeg lage Kjøleribbe Lettere å se etterhvert. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Drunken_Master: Jeg skjønner bare ikke hvorfor du har den buede kopperbiten der. Ville det ikke vært like greit å ikke ha den med? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 det er jo for at vannet skal komme inn der å må da svinge ut i andre enden av blokka så helt tilbake til UT nippelen, er vell for at vannet skal ha mest mulig "oppholds tid" i blokka...vil jeg tro....eller hva drunken_Master ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Da går vannet rundt i kanaler, så det ikke går rett ut. Bare noe jeg vil teste. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Da går vannet rundt i kanaler, så det ikke går rett ut. Bare noe jeg vil teste. Siden du har ribber må det da være best å få vannet raskest mulig ut? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Nja vet ikke helt hva som er best jeg, var bare en idee. Skal først lage ribben hvertfall. så ser vi hva som skjer. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) her kommer den store bilde updaten som var etterlengtet er på tråden jeg lar bildene snakke for seg Bildene er i 640x480 oppløsing. slik. bilder sier mer en 1000 ord er det ikke det det heter her har jeg pusst bunnen "blank" å forsenket skrue hullene. blokka er nå til tørk. har limt plexien å blokka sammen med blank silikon så er den i tilllegg skrudd sammen med skrue å mutter. satser på at den er tett. tester nokk det i morgen tenker jeg =) kom gjerne med kommentarer , jeg anser blokka som ferdig og kommer ikke til å jobbe mer med den. den skal kun ligge til pynt på hylla. men se ikke bort i fra at jeg putter den i ein passende pc en gang.. uans så vil det komme opp bilder i denne tråden da =) lykke til med din blokk drunken master Endret 4. juli 2005 av Margarus Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) nice job Margarus ;P å gratulerer med dagen edit: btw gode kaker du hadde Endret 4. juli 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 nice job Margarus ;P å gratulerer med dagen edit: btw gode kaker du hadde jo takk LupeN- det var hyggelig du kom Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) gleden var på min side fikk jo snusboksen jeg ville ha siden du ble 18, bare synd dama i kassen ikke spurte etter legg da haha =) Endret 4. juli 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den blei fin den, hvorfor skal du ikke bruke den i PC nå? Er det noe jeg ikke har fåttt med meg? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Den blei fin den, hvorfor skal du ikke bruke den i PC nå? Er det noe jeg ikke har fåttt med meg? nej du har ikke gott glipp av noe. jeg bruker bigwater kit jeg å gidder ikke å demontere det å skru av slanger osv. det funker bra så det er. pluss at nipplene på alu blokka er ett hakk for store en at bw slangene passer på. dvs jeg har kun lagd den for morro skjuld og jeg syns den såg grei ut =) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Skjønner, burde kanskje prøve den med hageslangen og se om den lekker da kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå