ratm Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43516&forum=23 Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Denne typen spamming tolereres ikke. Du kan bumpe opp tråden din etter en ukes tid, men IKKE via en ny tråd. Du får herved en ukes utestengning fra forumet, til skrekk og advarsel for deg og alle andre som forsøker på det samme. -moderator yummy- Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 06:34, yummy skrev:Denne typen spamming tolereres ikke. Du kan bumpe opp tråden din etter en ukes tid, men IKKE via en ny tråd.Du får herved en ukes utestengning fra forumet, til skrekk og advarsel for deg og alle andre som forsøker på det samme.-moderator yummy- Er dette innlegget virkelig seriøst? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Haha, jeg tror jammen Yummy begynner aa bli litt husvarm, jeg! Yummy: Slik skal det vaere, vis dem hvem som er schefen! --- "If they don't fear you, they don't respect you." - Al Capone EDIT: Hvorfor faar jeg ikke en "evillol" for satan? [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-07-24 07:43 ] Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Yummy er på krigstien, lurer på om jeg tør å skrive noe på forumet idag jeg _________________ Det er menneskelig å feile, men for virkelig å lage rot trengs en datamaskin - Spectator (Obs. Støtt Overklokking.no) [ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-07-24 07:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå