SGE7000 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hei, Litt før i dag kjøpte jeg meg en ny s-ata disk - har en 120gig WD S-ata disk fra før av. Jeg koblet den til i Pc'n, og startet pc'n ved å gå inn i BIOS, hvor disken ble registrert. Så startet jeg opp Windows, men disken blir ikke funnet i Min Datamaskin. Har sett etter i Enhetsbehandling, og der blir disken funnet. Hvordan får jeg Min Datamaskin til å skjønne at det er en ny disk i systemet? Mvh. Johannes EDIT: Post 1111 Endret 22. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du må lage en partisjon først, det gjør du i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Du må lage en partisjon først, det gjør du i enhetsbehandling. kan du forklare litt nærmere ? Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Start -> Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandlig -> diskbehandling.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 ...eller bare høyreklikk på min datamaskin og velg behandle/manage Diskbehandlig finner du langt nede i menyen til venstre, og der ser du at det er en disk uten partisjoner. Høyreklikk på denne og opprett en ny en. Resten er selvforklarende Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Start -> Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandlig -> diskbehandling.. jepp, fant ut av det nå Takk for hjelpen, dog det managhead var litt missvisende da det var i datamaskinbehandlig og ikke enhetsbehandling. Anyways - tusen takk Tråden kan stenges Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Start -> Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandlig -> diskbehandling.. jepp, fant ut av det nå Takk for hjelpen, dog det managhead var litt missvisende da det var i datamaskinbehandlig og ikke enhetsbehandling. Anyways - tusen takk Tråden kan stenges Skrev feil, visste ikke hva det kaltes på norsk (engelsk os). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå