HotShotChicken Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Her er to bilder jeg kunne tenke meg litt kritikk på. De ble tatt i påskeferien i år, og er senere gjort om til sort/hvit samt justert litt av kontrast og eksponering. Hva syntes dere? Bilde 1 Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Bilde 2 Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det første bildet var tøft å se på! Det minner mye om vinter! Veldig mye! Det andre bildet ser ut som det er smeltet sammen fra to bilder, et til forgrunnen og et til bakgrunnen. Det kan hende det er for mye kontrast ellernoe sånt, men det var ikke serligt fint med den "kanten" Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Skjønner hva du mener. Grunnen til dette skillet er at det var disig og litt småtåkete i fjellene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Bilde #1 var klart best imo, men det svarte til venstre øverst ødelegger litt. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Hmm..så det nå jeg og ...kansje jeg skulle klone det vekk. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg likte begge bildene. På bilde nummer to så var det en mystisk periodisk støy som var plagsom, hvis bakken ikke fløt så mye sammen med himmelen så tror jeg det hadde blitt enda bedre. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Har også lagt merke til denne støyen. Lurer på om det kan være små, skarpe reflekser på grunn av variasjonen mellom snø og stein på bakken Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Det er periodisk, den gjentar seg hver 16 pixel ser det ut som. Siden den er periodisk så kan den filtreres bort med et Fourierfilter uten å påvirke resten av bildet for mye. Uten å se på orginalfilen fra kameraet så er det vanskelig å si hvor støyen kommer fra. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 bilde nr.1 var klart finest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå