Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med div. Bredbåndsleverandører

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen kunne dele sine erfaringer med diverse bredbåndsleverandører jeg vurderer nå

De jeg vurderer å bestille fra:

sdsl.no (dataguard) 10 000/750 til 649 mnd + 80 kr mnd pga. ingen fasttlf

UPC 8 192/1024 579 ingen tillegg (beste pris)

firstmile 8 000/640 til 629 + etablering 995

nextgentel 8 000/800 698 + 60 kr mnd pga. ingen fastttlf

hvis noen vet om andre gode tilbud si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UPC er enkelt, greit og raskt... Men litt teit kundeservice, men det gjelder jo alle.

Firstmile og Nextgentel er vel samme kaka, men nextgentel blir adsl teknologi iforhold til UPC sitt system via Coax... Hos upc får du også flere ip'er på den største pakken.

Det er smak og behag men etter å ha testet litt med meg selv er UPC et greit valg.... Nextgentel har bare vært rot... Telenor er stabilt men ork så drit det er å få fikset noe...

ISP'er i dag er full i stahet og de står på sine valg.. Det du velger det får du og du får som regel bare et modem og en hastighet og en faktura..

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt NGT i over 3 år nå, og har tatt kontakt med dem en gang på grunn av prolemer, og de fixet opp i løpet av 10 minutt. Så jeg kan vertfall anbefale dem.

Nå har jeg gått over til Lyse for raskere linjer (fiber) :)

OBS: Hold deg borte fra Telenor (eller "stjelenor" populært kalt)!

Endret av tomsl
Lenke til kommentar

Det er jo også slik at de som har gode erfaringer meg NGT (+ andre) sjelden forteller om dette, men de som har mindre gode erfaringer gjerne forteller dette videre.

Jeg for min del har nesten bare dårlige erfaringer med NGT... Hatt det i snart tre måneder uten at noen forandringer har skjedd, selv etter uttalige samtaler med dem.

Men jeg har jo en venn som er 100% fornøyd med dem også.

Lenke til kommentar

Hehe, nei jeg vil absolutt IKKE anbefale NGT. har selv hatt store problemer med dem, som står i en del tidligere innlegg av meg. Skal selv nå skifte til UPC (8000/1000). Så får vi se hvordan det er. Tror ikke det kan være så mye dårligere enn NGT.. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Spekulerer du i å gå for NGT anbefaler jeg deg på det sterkeste at du søker litt i forumet her.

Jeg har til dags dato sett _en_ positiv erfaring av NGT, og den ligger rett over min post. :roll:

Her har du en til. 3 år, dønn stablit. Ikke et sekund nedetid som jeg selv har kunnet registerer. Support tar tid men det er ikke hver dag jeg er så klossete at jeg resetter router så den må aktiveres igjen. Vel fremme 30 min etter stengetid brukte de under 1 min på å fikse routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...