RamGuy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei, folken Jeg skal oppgradere PC-en min nå. Også lurte jeg på om hvilket av disse to hovedkortene som faktisk er best. Jeg skal ha en kraftig spill PC! Ikke tenk på prisen! Så hvem er det beste hovedkortet til AMD soket 939? DFI nForce4 SLI-DR eller MSI K8N Diamond? Please hjelp meg? Trenger det beste... Skal ha OSZ EL DDR PC-5000 Dual Channel Platinum DFI nForce4 Special 1024MB Ram kort på den to stykker faktisk Og et PowerColor Radeon X850XT PE 256MB AGP kort også... Og mer da selvsakt. Please, hjelp meg! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvis du skal ha agp grafikkort tror jeg ikke du kan ha noen av de gitt (vet ikke med msi, men dfi kortet har vertfall pci-e). Lenke til kommentar
amarios Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 tror begge er pci-e ja. og dfi sitt kort er absolutt det beste, iallefall hvis du overklokker! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Tar heller PCI-Express da gitt. Overklokke må man jo! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Tar heller PCI-Express da gitt. Overklokke må man jo! Ser ingen gode grummer til å velge AGP når du skal bygge helt nytt! Du kan jo overklokke med andre kort og da Endret 22. juni 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
amarios Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 rammen hans er jo "designet for dfi kortet" så da er vel det kortet det mest fornuftige valget? DFI ROXX! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 rammen hans er jo "designet for dfi kortet" så da er vel det kortet det mest fornuftige valget? DFI ROXX! Jeg er IKKE fornøyd med mitt dfi kort, men har nok bare fått et mandagskort Lenke til kommentar
amarios Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 er vel bare å sende det tilbake da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 er vel bare å sende det tilbake da? Angrefristen (2 uker) er gått ut. Fikk ikke testet det da jeg hadde eksamen, var bortreist mm.. Har sendt mail til netshop, jeg tror det er noe galt med det, så kanskje jeg får et nytt slikt kort vertfall da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Vel ytelsesmessig er vel de to kortene temmelig like, MSI har vel en bedre lyddel på sitt . Så med normal klokking vil du neppe merke forskjell, men om du har behov for høy volt på minnebrikkene så har DFI en fordel,men dette forutsetter at du har ram som tåler dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå