Heineoen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har skjønt at det er stort sett Pioneer og Alpine som gjelder i bilstereo verden. Har tenkt å bruke rundt 3000 på en bil radio. Den må ha: min. 4x50W Mosfet, MP3 spiller, iPod kobling og gjerne også DAB! Forslag: Pioneer DEH-P7700MP: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1312 Pioneer DEH-P6700MP: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1311 Clarion DXZ-748RMP: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=850 Pioneer DEH-P5730MP: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1310 Kenwood KDC-W7031: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1393 Sony CDX-F7750S: http://web2.won.no/~lyn10078/product_info....products_id=292 Kan noen hjelpe meg å vurdere disse pleas? Kom gjerne med flere forslag som feks. Alpine Mvh. Heineoen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 DEH-P7700, uten tvil. Ellers kan du jo høre mer om spec på VDVD-300R/310R, litt mer + bilde her. En DVD med mp3'er à 10mb/sang vil ha kapasitet for 470 sanger. Skulle greie seg ei lita stund det Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Uten tvil? Det var vell å ta i litt. Er du ansatt hos Pioneer eller? Neida. Men det kan jo ikke være sånn at bare Pioneer duger her? Er det så stor forskjell på Pioneer DEH-P7700MP og Pioneer DEH-P6700MP da`? Displayet på 7700 er ikke det vakreste jeg har sett (virker rotete), og jeg synes nokk 6700 er tøffere da. Har ikke hørt om det merket som lager den DVD spillern. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Absolutt ikke. 7700 har flere muligheter. Er du ute etter eleganse og stilfullt design er nok MP77 verdt å kikke på, men den er nok noe over ditt budsjett desverre. Ellers må du nok kontakte enten importøren av Soundstream eller en forhandler, f.eks Engen Audio eller Slettes AutoHiFi for mer info om DVD spillern. Endret 23. juni 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hadde uten tvil kjøpt Pioneer spiller.. For å si det sånn, om du blir anbefalt en pioneer spiller av en liten forhandler eller en hobbyforhandler, så er du nesten sikret å få kvalitet, av den grunn at de ikke har råd til å selge drit. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Kan kanskje skaffe meg en Pioneer DEH-P80MP til samme prisen. Er denne verdt å satse på? Og hvilken fungjsoner bortsett fra full i steden for basic har den 7700 i fohold til 6700? Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Kan kanskje skaffe meg en Pioneer DEH-P80MP til samme prisen.Er denne verdt å satse på? Selv ville eg ikkje satsa på denne spilleren. selv så tenkte eg litt på å kjøpan før. Nå e eg ikkje lika sikker lenger itte eg såg spilleren. syns den ligna på en stor plastklump. eller det va en stor plastklump. Blei litt for mye liksom. å det føltes litt falskt, men det e bare min mening då Kan nokk henda at eg og ende opp me den selv om eg like utsende på de andre spillerene te Pioneer bedre då. det e vell den billigeste spileren så på spesifikasjonane e nærmast det eg har sett itte. Veldigt bra spiller like bare ikkje designe så veldigt godt. den ser bra ut på bilde, men ser langt fra bra ut irl. det e hverfal min meining om den. Men hverfal hvis du ikkje har sett spilleren før så anbefale eg deg å se den før du kjøpe. de har den på de aller fleste plassene hvor de selger pioneer bilstereo. Hverfal rundt her. Endret 23. juni 2005 av Poolish Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) 80MP er mye utsolgt om dagen da, så den er tydeligvis populær. Noe som man legger fort merke til når man holder spilleren er tyngden på den, den er tyngre enn de fleste andre spillere.. Den har en kraftig forsterker del, og skikkelige kabler. Så om du liker designet på den så er det ikke noe dårlig kjøp.. For å se forskjeller ta turen inn på www.pioneer.no Endret 24. juni 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du bør jo kanskje skrive opp hva du skal bruke stereoen til. Hvor mange elementer du skal ha osv Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 2 6x9 2 6.5" 2 3.5" + etter vert sub og forsterker Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ville heller begrensa antall elementer og satsa på få men gode. Iallefall droppa 6*9'erne og null bak. Skulle være selvskreven logikk det der. Less is more også her Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Droppe 6x9'ene`? Hvordan droppe da? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Som i: Ikke kjøp, bruk heller pengene på bedre komponenter foran. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Mener du at jeg bare skal ha 6.5" i bilen? Ikke 6x9 ere bak? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jupp, svarte ganske utførlig på det i den andre posten din. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Dette synes jeg høres ganske mongo ut, du mener ikke at jeg bare burde ha 6.5" ere? Da blir det jo ikke noe lyd bak da! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Som jeg skrev i den andre tråden din; det er meninga ja. Lyd bak er det egentlig bare tull å bruke penger på. Har du hørt en bil med skikkelig montert komponentsett eller kun råne-boomboom-biler med flust av 6*9" og styr rundtom? Det å ha et bra anlegg er ikke synonymt med å ha et utall elementer! Kan garantere at det er mye mer vellydende med ett skikkelig komponentsett fremme enn med fire koaxer fremme og to bak. Lyden vil nok komme seg bakover også. Hvor langt unna høyttalerne sitter en i ei stue kontra baksetet på en bil? Du hører da også ikke sant? Alt kommer an på skikkelig montering. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Mongo: nei Jalla er med opptatt av lydkvalitet enn lydstyrke Vil uansett tro at det blir bedre med sub og komponent enn med 6*9" bak Edit: Du vil aldri i verden klare å drive 6*9" 2*6.5" og 2*3.5" uten forsterker uansett. Du klarer ikke 6*9" engang uten forsterker (og at det høres bra ut da.. ) Endret 5. juli 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå