Erik J. Nilsen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Testrutiner av strømforsyninger Etterlengtet har den vært, men nå er den endelig på plass, Overklokking.no's nye testbenk for strømforsyninger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 genialt! da sier jeg bare: kom med en test av MIST 500W asap! :!: Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ser ikke dum ut den nei! Hvilken er først mann ut? Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde vært tøft med en test av MIST 500W på denne testbenken ja, og sett hva den egentlig er god for Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fett! Hmm, hva er prisen sånn ca på en slik testbenk? Ser fryktelig dyrt ut.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg skal få lagt ut noen kjappe resultater av MIST strømforsyningen om dette er interesant. Den gjør det nemlig meget bra En testbenk som dette er "dyr", men den er verdt det med tanke på at testnene våre blir bedre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Flott tiltak Såg ikkje billig ut den nei. @ Ok.no Endret 22. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 En "roundup" hadde vært på sin plass med de 10 mest solgte eller lignende PSUene. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 northq, Fortron/source, Mist, Q-tec osv. morro å se hva en q-tec 550watt faktisk yter uans. meget heftig testbenk Lenke til kommentar
legofred Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Alt med q-tec hadde vært morsomt. Q-tec 5xx vs MIST 500 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 JOOOHOO!!! Nå er det bare "vælstand" i overklokking.no Skal på fest nå så jeg, tar å feirer for dere jeg Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde vert artig å testet Q-tec å sett om de virkelig er så dårlige som folk skal ha det til. Men det er bra dere har skaffet dere skikkelig utstyr ivedrtfall. Men hva er prisen på den? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde vert artig å testet Q-tec å sett om de virkelig er så dårlige som folk skal ha det til. Det trenger man vel egentlig ikke teste ut... Men artig at dere endelig kan få gjort dette skikkelig. Skulle gjerne sett hvordan Tagan PSU-ene klarte seg, har god erfaring med de. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) en test av en Hiper 580W hadde heller ikke vært å forakte.. funnet ut om den er like bra som den er pen. edit: leif Endret 22. juni 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Slenger med en gratulasjon jeg og, og håper et eksemplar fra ocz også får sneket seg inn i en mulig roundup. Denne muligheten må benyttes! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hadde vert artig å testet Q-tec å sett om de virkelig er så dårlige som folk skal ha det til. Det trenger man vel egentlig ikke teste ut... Hehe! Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Et velrettet skritt i riktig retning, vil jeg påstå... Dette vil uten tvil heve kvaliteten på siden et stort hakk (såklart, sålenge testene utføres skikkelig og gjennomført)! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Fort dere å test Tagan Vet allerede at Tagan leverer bra strømforsyninger, men det hadde vært fint å vite hvor gode de er allikevel Lenke til kommentar
StigK Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Synes det er bra dere har fått skikkelig utstyr til å teste psu'er, spesielt når det er så mye usikkerhet på hvor gode de forskjellig strømforsyningene faktisk er. En ting jeg savner i testbenken deres er oscilloscop. Jeg vet det har blitt nevnt før, men hvordan skal dere ellers fått sett på hvor "clean" strøm de leverer. Jeg vet rippel sjeldent har mye å si til vanlig, men i et svært overklokket system er det ikke mye som skal til før det blir ustabilitet. Så har dere tenkt på å skaffe dere et oscillocop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå