John Keats Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) I denne filmen tar horde og trekker med seg Kazzak fra Tained Scar til Stormwind. GM's må da ha fått et par tusen tickets.. men hvilken kategori skal de puttes under? Mob doesnt work as intended? alt funker jo.. http://www.afflictedguild.com/members/Kazzak-vs-SW.avi Endret 22. juni 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) glede meg EDIT: da er den ferdig og den var faen meg genial . Kan man gjøre det samme med azurgos og orgi? Endret 22. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) tror ikke det går å pulle med azerugos fordi den freezer, og da er man toast . det genialre med kazzak er at han aldri dør . fordi hver gang han dreper en player får han 75k health back. og han dreper masse i SW. azuregos healer ikke seg selv og vill derfor dø.... Endret 22. juni 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 og vaktene strømmer på for å drepe han så i teorien vil han alltid være der da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 pulle kazzak til IF er jo også mulig Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 og vaktene strømmer på for å drepe han så i teorien vil han alltid være der da? Helt til GM's restarer serveren Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Om Kazzak får herje villt i SW i noen timer, tror jeg GM's fjerner ham før en evt. restart. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 sinnsykt! tror aldri jeg har sett så mange døde folk rundt omkring! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 sinnsykt! tror aldri jeg har sett så mange døde folk rundt omkring! Bortsett fra end of beta da :!: Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 sinnsykt! tror aldri jeg har sett så mange døde folk rundt omkring! Bortsett fra end of beta da :!: http://fredster.strutsen.com/infernal.jpg Lenke til kommentar
-jH Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Artig opplegg på den gjengen der, vært gøyalt å sett noe sånt... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det skal ikke gå ann å pulle han så langt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 han følger vel etter til hele aggro lista er tom? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 han følger vel etter til hele aggro lista er tom? er vel det som er litt feil... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 han følger vel etter til hele aggro lista er tom? er vel det som er litt feil... hvorfor er det feil? Når han dreper en fjernes den personen fra aggro lista og så lenge noen ikke har blitt drept av han så går det bra . Og når han kommer til SW så angriper vaktene han og spillere osv. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Våpnet til Kazzak ligner på en gigant utgave av Warmonger Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 sinnsykt fett! var det liket hans vi så på slutten? hehe jævlig konge!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 han følger vel etter til hele aggro lista er tom? er vel det som er litt feil... hvorfor er det feil? Når han dreper en fjernes den personen fra aggro lista og så lenge noen ikke har blitt drept av han så går det bra . Og når han kommer til SW så angriper vaktene han og spillere osv. skal vel strengt tatt ikke forlate zonen sin iallefall, tydelig bug, gjort usannsynlig åpenbar av slemme hordes Usannsynlig morsomt hehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå