fantaboy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har tenkt å gå til innkjøp av denne routern. Det jeg lurer på er hvilket USB\PCI kort jeg bør satse på til min stasjonære pc?` Er dette f.eks et godt valg: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2339 ? - fantaboy Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 så forresten at det kortet benytter Super G med andre Super G produkter. Er usikker om denne routern har det. Kom med forslag til et godt og bra trådløst nettverkskort! takk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har selv ett DWL-G520 kort som jeg etter mye trøbbel klarte å bruke i min Win98-maskin - selv om kortet ikke støttes av Win98. Kortet er uslåelig hva angår rekkevidde og signalstyrke (om man ser bort fra MIMO-systemer), jeg har routeren i kjelleren, der både tak og vegger er av betong, og har 80-90% signalstyrke to etasjer lenger opp. Anbefales! Edit: DGL-4300 støtter Super G ja. Endret 22. juni 2005 av ventle Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 ok, det høres bra ut. Vet at pappa har en bærbar pc med trådløst innebygd. Vil det fungere med denne routern da? Det er sikkert noe eldre saker, men er det sånn at de nye også støtter det gamle? jeg er ikke helt inn i dette.. ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå