Valent Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hei forumbrukere. Jeg trenger som topic sier dvd plater har ikke så mye å si for meg om det er + eller -. Skal ta backup av dvd plater og trenger ca 200stk kriterier: - god kvalitet, har dårlig erfaring med datawrite fra komplett (kjøpte 250stk ingen fungerte som de skulle) - skal handle fra enten komplett.no eller netshop (flott med link) - trenger ikke full bundle altså cover og sånt, trenger heller ikke printbar front. takk for alt av svar, skal kjøpe idag så strøm på med hjelpfulle tips.. Endret 22. juni 2005 av Valent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...5&g2=119&g3=321 Disse har fungert bra for meg, i alle fall. Pluss-platene, that is. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kjøp Verbatim. Ser Netshop er forholdsvis rimelige på 8x -R, så med mindre du har en Benq 1620 anbefaler jeg dem. Har du 1620 bør du kjøpe +R. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 har faktisk benq 1620... hvorfor bør jeg ikke velge - ? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 BenQ 1620 er sagt å være generelt dårlig på -R plater. Når det gjelder Verbatims -R plater er jeg ikke fornøyd med dem i Pioneer 109 heller, og den er liksom den beste brennern man kan bruke på -R plater. Verbatim 16x +R er det beste jeg har prøvd. 8x'ene er også meget gode selv på 12x, brenner visstnok bra på 12x også i mange andre brennere inkludert 1620, sjekk her: http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...products_id=125 Uansett hva for disk man bruker bør hver enkelt disk feilsjekkes etter brenning. En brent dvd er en feilbrent dvd til det motsatte er bevist, sier nå jeg iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå